KnM TpR

Maak afspraken met elkaar om samen te multiplayeren.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

KnM TpR

Berichtdoor sbroersma » 04 mei 2011 21:17

Goedenavond!

Newbie op dit schitterende forum! Zo dus ik heb Knights and merchants maar weer es geinstalleerd. Zo gaat dat bij mij eens in de 1,5 a 2 jaar. Gelijk weer hooked alsof heb ik die deuntjes nog nooit eerder gehoord. Ben fan sinds de basisschool!!

Anyway! Briljant verhaal wil ik graag met jullie delen. Mijn vriendin sinds 10 maanden zag dat dus en ze ging volledig uit haar dak:P Ik ken haar totaal niet als gamer en ben zelf ook niet extreem fanatiek met pc games. Imagine my suprise!

Plan is nu als volgt, LAN netwerkje installeren voor KAM!! Wie heeft er tips voor mij? Haar laptop heeft vista mijn PC windows 7. Slim om windows 7 op haar laptop te installeren of moet dat niet uitmaken? Ik ben bekend met de verschillende patches maar kreeg niet met succes een lan game gecreeerd. Heb mogelijkheid om beide compus aan mn router te koppelen. Geen idee trouwens welke problemen ik tegen het lijf loop door windows 7 en vista te linken.

Hoe doe ik dit? Heeft 1 van jullie hier ervaring mee?? Bedankt voor jullie tijd :))

groet simon
sbroersma

Keer terug naar Multiplayer