Versneld online spelen?

Maak afspraken met elkaar om samen te multiplayeren.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

Versneld online spelen?

Berichtdoor Louisssss » 14 jan 2012 13:26

Ik zit al een tijdje met een probleem.
Ik kan inmiddels al enige tijd online spelen maar ik vind dat het allemaal wat sloom gaat. Daarom vroeg ik me af of er een manier is om ook in online spellen een soort versnellings mode te hebben? Dat de mannetjes allemaal wat sneller bewegen en dat het spel wat sneller verloopt?
Nu is het zo dat het heel lang duurd voordat je een leuke stad hebt opgebouwd en dat maakt het toch wat minder leuk.

Ik hoop dat jullie een positief antwoord voor me hebben want dat zou het spel veel leuker maken. Al is er maar iets wat het sneller maakt mij maak je er blij mee. ;)

Groet,
Louis
Louisssss

Re: Versneld online spelen?

Berichtdoor Freakey » 15 jan 2012 22:21

Voor zover ik weet kan dit niet, simpelweg omdat online spelen via KaM al erg lastig is, en het spel dat simelweg niet aankan. Helaas.
Afbeelding

I sniff troll
Freakey

Re: Versneld online spelen?

Berichtdoor The Dark Lord » 22 jan 2012 22:40

KaM is van nature natuurlijk al een traag spel, dus wat dat betreft valt er niet veel op af te dingen.
Ik heb echter ooit richting Lewin een mogelijkheid voor F8 gesuggereerd: namelijk dat wanneer alle spelers op F8 hebben gedrukt het spel ook daadwerkelijk versneld zal worden, net als in TPR. Door op F8 te drukken geef je dan als het ware 'toestemming'.
Dit heeft echter totaal geen prioriteit, maar misschien dat het er ooit in komt. (We hebben het nu wel over de Remake uiteraard.)
The Dark Lord
MODERATOR

Keer terug naar Multiplayer