Heb je vragen over andere computerspellen (dus niet over Knights and Merchants)? Stel dan je vraag hier!
Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro
door koersje » 01 okt 2009 21:39
wie kent spel oblivion ?
en heeft al is gespeeld ?
ik heb spel oblivion wel gespeeld speel nog wel af en toe maar duurt zo lang om uitspelen en ik ben nu gray fox geworden door guest die ik te vroeg perongeluk gestart is heb ik af gemaakt maar rest van thiefen guild heb ik nog niet eens begonnen die andere missies alleen dat ik in guild voor te komen dus dat is ook raar eigenlijk heeft iemand dit ook gehad?
-
koersje
-
-
door Thunderwolf » 02 okt 2009 12:30
The Elder Scrolls IV: Oblivion...
heeft eigenlijk best korte main quests... Maar daarvoor zijn er wel voldoende andere quests te vinden. Ik heb Morrowind (TES3) trouwens ook.
-
Thunderwolf
- MODERATOR
-
-
door koersje » 03 okt 2009 21:54
morrowind heb ik niet jammer genoeg.
ik zit even met quest van thiefen guild ben namelijk door manier al veel eerder gray fox voor dat ik die andere missies van thiefen guild gedaan heb.
heb jij dat al is gehad of weet jij hoe dat komt?
-
koersje
-
-
door Thunderwolf » 05 okt 2009 10:05
hm... weet ik niet. Normalerwijs is dat toch als je in de gevangenis zit, dat daarna iemand je een uitnodiging brengt voor de thieves guild?
-
Thunderwolf
- MODERATOR
-
-
door koersje » 05 okt 2009 11:52
daar had ik nu net niet over ik zit al in thiefen guild alleen ik heb missie gedaan waardoor ik in imperial palace gekomen ben daar boven waar je eerst niet kon komen dat is de rekt ook een missie van gray fox en als je die dus dan gaat missie uitmaties actieve als je afrond missie met kleine missie achter aan dan wordt gray fox maar normaal zit er heel wat andere missies tussen dat je eerst dingen moet stelen of mensen van thiefen guild moet helpen maar die had ik nog allemaal niet begonnen alleen de misse van dat je in guild kwam heb ik al lang gehalt en deze inplaats van dat ik pas na al die missie aan eind kreeg heb ik nu al gehad en ben nu master van guild geworden plus gray fox.
heeft iemand dit gehad leek wel of bug is dat eigenlijk niet hoort want normaal moet je eerst die andere missies doen of andere manier heb ik dat kunnen overslaan .
-
koersje
-
-
Keer terug naar Games Algemeen (Geen KaM)