Vroeg aanvallen

Stel hier al je vragen over Knights and Merchants.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

Vroeg aanvallen

Berichtdoor enjoythestruggle » 03 jul 2011 10:07

Hallo,

De laatste serie missies van TSK (van het moment dat je tegen zwart begint te vechten) van heb ik tot nu toe gewoonweg met mijn starttroepen de vijand grotendeels weten te immobiliseren. Je moet dan wel erg goed vechten, ik had na de eerste twee dorpen (in de missie met dat enorm kolenveld) van zwart vernietigd te hebben een kill ratio van 19 verliezen tegen 200+ kills, maar het is dus doenbaar. Ik denk dat dit bewust zo is gedaan door de makers, zo heb je bv. veel piekeniers in de voorlaatste missie waar je voornamelijk tegen riddergarde moet vechten om het dorp rechtsboven te slopen. Soms kan je er ook gewoon naast lopen en dan hun belangrijkste gebouwen uitschakelen... Zijn er nog mensen die deze tactiek toepassen? Het is beter dan een gigantisch dorp moeten opbouwen volgens mij, en zo loopt de tegenstander de eerste uren ook niet gigantisch hard op je uit qua troepen omdat hun economie zo groot is :)
enjoythestruggle

Re: Vroeg aanvallen

Berichtdoor Sir Killerlot » 04 jul 2011 10:29

Ik ben met je tactiek eens merendeel van de missie is te verslaan met de begin leger.
Maar aan de andere kant is neit zo leuk vindt ik persoonlijk ben mee van de massieve aanval :D
Sir Killerlot

Re: Vroeg aanvallen

Berichtdoor enjoythestruggle » 07 jul 2011 15:33

Als ik het ga herspelen ga ik het ook op de 'normale' manier aanpakken denk ik, maar ik speel nu voor de eerste keer en probeer het vooral uit te krijgen xD En dan krijg je ineens nog geen eindbriefing :X Het leuke vind ik altijd wel de zalige kill ratio op het einde als het lukt =)
enjoythestruggle

Keer terug naar Algemeen