Hulp TPR (Missie 9)

Stel hier al je vragen over Knights and Merchants.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

Hulp TPR (Missie 9)

Berichtdoor Chopper » 25 apr 2011 20:25

Heey, ik kom hier maar niet voorbij.
Iemand een walktrough ?

Mvg,

Rens
Chopper

Re: Hulp TPR (Missie 9)

Berichtdoor Marco » 27 apr 2011 16:50

Met je begin troepen kan je dat dorp links gelijk in het begin al verslaan door ze te lokken. Daarna vallen ze volgens mij niet aan. Dan is het gewoon je dorp opbouwen en troepen maken en dan de rest ook naar je toe lokken. Je kan als extra ondersteuning nog wat torens bouwen, maar dan moet het lukken.

Als ze nu wel komen aanvallen dan moet je ff zeggen wanneer ongeveer. Want dat weet ik niet meer.
Marco

Berichtdoor Chopper » 28 apr 2011 06:28

Ze vallen na een paar min aan vanaf het rechtsboven dorp, heb al gezien dat als saved en laad, dat dorp rechtsonder niks meer bouwt. Dat is dus een zorg minder.
Maar de rechtsboven gelegen troepen vallen me constant aan, kan niet eens normaal een leger opbouwen.
Chopper

Berichtdoor Marco » 28 apr 2011 14:47

Ik denk dat je in de war bent met missie 9 van TSK. Want daar heeft roze 3 dorpen. Een linksboven, een rechtsboven, en een daaronder, en die bouwt. Klopt dat? Als dat zo is dan is dat missie 9 van TSK. Het enige wat ik me niet kan herinneren daarvan is dat ze aanvallen na een paar min.
Marco

Berichtdoor merchant_992 » 28 apr 2011 16:09

Je moet je goed verdedigen tegen de eerste aanval tussen de bergen. Dan moet je nog wel redelijk wat troepen over kunnen houden. Van de bouwende tegenstander ben je dus ook al af. Linksboven kun je ergens om de uitkijktorens heen lopen, tenminste als je het een paar keer probeert, er liggen misschien 1 of 2 stenen. Dan kun je dat dorp van binnenuit slopen. Ik kan me eigenlijk ook niet echt heel veel aanvallen van dat andere dorp herinnneren. Meestal duurt dat wel even, en anders heb je sowieso je beginleger eerst nog.
Hugo heeft hier ooit een geweldige strategie voor bedacht, maar waar die precies staat weet ik zo niet.
Postslet sinds 13-12-07
Archief: 1.01GB - 496 Bestanden 31-07-09
merchant_992
MODERATOR

Keer terug naar Algemeen