kinghts And merchants mission 19

Stel hier al je vragen over Knights and Merchants.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

kinghts And merchants mission 19

Berichtdoor Phen!x » 13 mei 2012 10:29

hallo mensen ik speel al een tijdje nou kinghts and merchants zins ik hoorde dat ik het spel op windows zeven kon spelen via deze forum :p ik had het spel nooit uit gespeelt maar ik had het ooit voor 2 euro gekocht maar nu ik het speel ben ik ook aardig ver gekomen het probleem is nu voor mij missie 19 ik ken niks op youtube vinden maar in mijn oogen is het gewoon niet mogelijk om dat te overleven het zelfde met missie 1 van de kinghts and merchants and the The peasants rebellion ken ik ook niks vinde op youtube :p nou ja ik wilde gewoon wat meer weten er over and het spel Greets The Phen...
Phen!x

Re: kinghts And merchants mission 19

Berichtdoor Phen!x » 15 mei 2012 20:14

ik ben er uit hulp van axron1 :)
Phen!x

Berichtdoor Parovka » 16 mei 2012 10:08

dat is mooi :D

Is inderdaad erg handig. Sommige missies lijken echt onmogelijk.
Parovka

Berichtdoor LordVader » 23 mei 2012 19:38

Mooi, fijn dat je een oplossing hebt gevonden. Ik doe het misschien heel anders dan anderen maar ik schiet eerst met mijn kruisboogschutters de "Knights" af die van rechts komen. Hier zet ik de 9 pikeman voor die Rechtsonderin staan. Zo verlies je hooguit 5 soldaten, vervolgens laat je het troepje pikeman (12) naar rechts lopen en zet je onderin en laat ze naar links kijken, zet hier boven knights. Kruisboogschutters erachter en je zult vervolgens weer maar hooguit 10 man verliezen. Vervolgens zul jij moeten uitlokken om de strijd voort te zetten. Pak een half groepje knights en loop links naar boven. Klap daarna vol in de zijkant van de Zwarte(vijand) kruisboogschutters. Je zult 6 knights verliezen maar slaat wel ongeveer 12 Kruisboogschutters neer. Bouw vervolgens een barricade links onderin met pikeman vooraan, Kruisboogschutters erachter of op de heuvel links van de troepen waar je nog Knights en Swordsman hebt staan(HELEMAAL RECHTS). Hou de Rechter Swordsman in de aanslag om op de Kruisboogschutters aan te pakken die daar ergens achteraan zullen lopen. Af en toe aan de rechterkant, ook wel eens aan de linker kant, helaas heb je dan pech. Geen probleem- Zet de opstelling goed neer, Pikeman vooraan samen met swordsman, kruisboogschutters erachter. Dit is de grootste battle. Toch zul je niet veel man verliezen als je het goed hebt staan, ongetwijfeld zal je pikeman overhouden en alle Kruisboogschutters. Neem deze mee naar boven en roei de troep met "Knights" uit die nog onder de torens staan. Je zult hierbij misschien 2 pikeman verliezen. Vervolgens pak je je Kruisboogschutters en schiet je vanaf helemaal links alle (Zwarte)Vijandelijke Kruisboogschutters van de muren af. Kijk uit ! - Als je een serf van ze vermoord komen de "Knights" op je af die tussen de muren en in hun dorp staan. Zorg dat je pikeman in aanslag zijn en blijf weg van de torens - gewoon weer hetzelfde. Kruisboogschutters erachter, en je bent misschien hooguit weer 5 man kwijt. Nu staan er als het goed is nog 12 Knights, ze zullen vanzelf komen als je de torens gaat aanvallen, hun Kruisboogschutters of hun Serfs. Hou je pikeman weer in aanslag en gaan met die banaan. Uiteindelijk als je de linker kant van de muur hebt uitgekamd en de torens kapot hebt gemaakt, kan je hun dorp binnenlopen met je kruisboogschutters en ga je achter hun kruisboogschutters staan die rechts op hun muur staan. Draai je om naar hun en ze zullen allemaal door gaan. Sloop hun gebouwen met je overige troepen. Voor mij heeft het prima gewerkt. Had op het einde 20 Crossbowman, 15 Pikeman. 30 Knigths en 15 Swordsman over. Vrij gemakkelijk als je het maar even door hebt.
Hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

LV
LordVader

Berichtdoor axron1 » 31 jul 2012 01:54

ik ben blij dat ik je hebt kunnen helpen met mission 19 laatste 2 missions ben ik nu aan het maken mission 5 stat er al op nu mission 20 nog :)
axron1

Berichtdoor Xfuryion » 16 aug 2012 19:22

Bij de vechtmissies moet je vooral gebruik maken van kruis/handboogschutters die je hebt. In de hele game trouwens.
Deze doen meer damage dan je denkt. Alhoewel ik level 19 nog nooit gedaan heb zal ik hier binnenkort aankomen en kijken of ik het vanaf het begin aankan.
Je moet in ieder geval ervoor zorgen dat je weet hoe je alles moet bestrijden.

Lansiers/piekeniers tegen spionnen/riddergardes.
Spionnen/riddergardes tegen bijl/zwaardvechters en kruis/handboogschutters (deze zijn snel bij hun)
Bijl/zwaardvechters tegen lansiers/piekeniers
Kruis/handboogschutters tegen alles maar wel beschermd door een groep die de vijand een tijdje weg kunt houden van de kruis/handboogschutters.

Als het kan moet je de vijand elke keer met 1 kruis/handboogschutter lokken.
Speelt al lang KaM en is er dus fan van. :)

A old good game! :)
Xfuryion

Keer terug naar Algemeen