door LordVader » 23 mei 2012 19:38
Mooi, fijn dat je een oplossing hebt gevonden. Ik doe het misschien heel anders dan anderen maar ik schiet eerst met mijn kruisboogschutters de "Knights" af die van rechts komen. Hier zet ik de 9 pikeman voor die Rechtsonderin staan. Zo verlies je hooguit 5 soldaten, vervolgens laat je het troepje pikeman (12) naar rechts lopen en zet je onderin en laat ze naar links kijken, zet hier boven knights. Kruisboogschutters erachter en je zult vervolgens weer maar hooguit 10 man verliezen. Vervolgens zul jij moeten uitlokken om de strijd voort te zetten. Pak een half groepje knights en loop links naar boven. Klap daarna vol in de zijkant van de Zwarte(vijand) kruisboogschutters. Je zult 6 knights verliezen maar slaat wel ongeveer 12 Kruisboogschutters neer. Bouw vervolgens een barricade links onderin met pikeman vooraan, Kruisboogschutters erachter of op de heuvel links van de troepen waar je nog Knights en Swordsman hebt staan(HELEMAAL RECHTS). Hou de Rechter Swordsman in de aanslag om op de Kruisboogschutters aan te pakken die daar ergens achteraan zullen lopen. Af en toe aan de rechterkant, ook wel eens aan de linker kant, helaas heb je dan pech. Geen probleem- Zet de opstelling goed neer, Pikeman vooraan samen met swordsman, kruisboogschutters erachter. Dit is de grootste battle. Toch zul je niet veel man verliezen als je het goed hebt staan, ongetwijfeld zal je pikeman overhouden en alle Kruisboogschutters. Neem deze mee naar boven en roei de troep met "Knights" uit die nog onder de torens staan. Je zult hierbij misschien 2 pikeman verliezen. Vervolgens pak je je Kruisboogschutters en schiet je vanaf helemaal links alle (Zwarte)Vijandelijke Kruisboogschutters van de muren af. Kijk uit ! - Als je een serf van ze vermoord komen de "Knights" op je af die tussen de muren en in hun dorp staan. Zorg dat je pikeman in aanslag zijn en blijf weg van de torens - gewoon weer hetzelfde. Kruisboogschutters erachter, en je bent misschien hooguit weer 5 man kwijt. Nu staan er als het goed is nog 12 Knights, ze zullen vanzelf komen als je de torens gaat aanvallen, hun Kruisboogschutters of hun Serfs. Hou je pikeman weer in aanslag en gaan met die banaan. Uiteindelijk als je de linker kant van de muur hebt uitgekamd en de torens kapot hebt gemaakt, kan je hun dorp binnenlopen met je kruisboogschutters en ga je achter hun kruisboogschutters staan die rechts op hun muur staan. Draai je om naar hun en ze zullen allemaal door gaan. Sloop hun gebouwen met je overige troepen. Voor mij heeft het prima gewerkt. Had op het einde 20 Crossbowman, 15 Pikeman. 30 Knigths en 15 Swordsman over. Vrij gemakkelijk als je het maar even door hebt.
Hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
LV