Er is een fout opgetreden...

Hier kun je meldingen plaatsen van misschien nog onontdekte fouten die in de spellen zitten. Deze kunnen dan misschien met patches worden verholpen.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

Er is een fout opgetreden...

Berichtdoor Quatannens » 06 sep 2009 16:21

Het is vakantie en ik heb niet zo heel veel te doen, dus ben ik maar eens terug begonnen met KaM TSK. Ik heb het tot nu toe gehaald tot missie 14. Elke keer valt het spel uit met de boodschap: Er is een fout opgetreden in KaM en moet worden afgesloten blablabla... Ik weet niet wat ik hieraan kan doen, misschien jullie wel, dus ga ik alle info posten die misschien van belang kan zijn.

- Windows XP
- Niet gepatched (lvl 3 met huurlingen, lvl 4 tegen groen en geel, ...) Missie 14 is hetzelfde als de originele versie
- Ik heb al: 1 magazijn, 1 school, 1 herberg, 2 steengroeves, 2 houthakkers, 2 houtzagerijen, 2 boerderijen, 1 molen, 1 bakker, 1 wijngaard, 1 goudmijn, 1 kolenmijn. Het spel loopt vast als ik bezig ben met de goudsmelterij uit te graven met een bouwvakker
- Mijn bondgenoot heeft nog geen troepen
- Ik heb 5 verkenners over (één heb ik gebruikt om het dorp rechtsonder te verkennen en ze bouwen niets meer :P)
- Ik heb 8 bouwvakkers, meer dan genoeg slaven en elk huis is bewoond
- Ik ben 33 minuten bezig ongeveer

Ik heb nog niets geprobeerd want ik wil niet opnieuw beginnen en ik zie geen andere oplossing (tenzij de patch de oplossing is :P)

Alvast bedankt :D
Quatannens

Re: Er is een fout opgetreden...

Berichtdoor merchant_992 » 06 sep 2009 19:26

Dit gaat dus om campagne TSK in TPR.
Ik ben bang dat herstarten de oplossing is. Ik heb zoiets ooit ook eens bij een missie gehad in een niet gepatcht spel. Toen was herstarten de oplossing. Na het patchen heb ik het nooit weer gehad. Maar ik denk dat patchen voor deze missie niet meer zal helpen.
Postslet sinds 13-12-07
Archief: 1.01GB - 496 Bestanden 31-07-09
merchant_992
MODERATOR

Berichtdoor koersje » 07 sep 2009 11:48

patchen zou wel de oplossing zijn want dat had ik ook vorige jaar zelfde dus dat is oplossing bij mij heeft geholpen moet je wel even game opnieuw op zetten en patchen en dan level starten.
bij mij heeft wel geholpen bij die missie.

groetjes Koersje
koersje

Berichtdoor Freakey » 07 sep 2009 14:07

Ik krijg gewoon een error als ik een missie vervang voor een costum, whatever I do :P
Afbeelding

I sniff troll
Freakey

Berichtdoor Quatannens » 07 sep 2009 16:56

Ik ben gewoon opnieuw begonnen en het is gelukt :P De eerste aanval op zwart was meteen fataal :D
Quatannens

Keer terug naar In game fouten