Domme allies

Hier kun je meldingen plaatsen van misschien nog onontdekte fouten die in de spellen zitten. Deze kunnen dan misschien met patches worden verholpen.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

Domme allies

Berichtdoor enjoythestruggle » 01 jul 2011 19:06

Ik zit momenteel in missie 14 van TSK. M'n bondgenoten (het dorp dat je hoort te beschermen) bouwt eerst een klein legertje op, dat het dan laat afslachten door de tegenstander blind te bestormen. Daarna sturen ze hun eenheden gewoon een per een op de verdediging af. Is het de bedoeling dat de AI zich zo gedraagt?
enjoythestruggle

Re: Domme allies

Berichtdoor merchant_992 » 08 jul 2011 07:48

Ja, zo werkt het nou eenmaal. Het is jammer, maar het is zo.
Wil je die troepen iets nuttiger gebruiken, dan zul je de vijand naar deze troepen toe moeten lokken.
Postslet sinds 13-12-07
Archief: 1.01GB - 496 Bestanden 31-07-09
merchant_992
MODERATOR

Re: Domme allies

Berichtdoor enjoythestruggle » 08 jul 2011 13:40

Dat heb ik later gedaan, na eerst ook eens een keer geprobeerd te hebben hun aanval te ondersteunen, maar het lukte me niet om binnen die tijd (een uurtje ongeveer) een fatsoenlijk leger op te richten om dat eerste leger van groen volledig te verslaan, ik had maar net genoeg om de tegenaanval die op hun zelfmoordactie volgt af te stoppen :)

Ik heb de missie ondertussen uitgespeeld, ze hebben veel troepen verloren door ze een voor een op de vijand af te sturen maar zijn toch nog nuttig geweest doordat ze op een gegeven moment toch opeens weer begonnen te verzamelen, ik denk dat dit was nadat ik een paar, zoniet alle torens had kunnen vernietigen (ik had groen zijn leger verslaan maar had nog maar een paar eenheden, niet genoeg om zijn dorp te vernietigen, dat troepen blijft trainen, en heb door een aanval van zwart ook even moeten terugtrekken). Ze zijn dan erg nuttig geweest in het tegenhouden van zwart (die van 2 kanten aanviel, ik had maar genoeg man om 1 kant te beschermen). Al bij al dus nog tevreden van de dorpelingen, ik vind dit een van de betere missies :)
enjoythestruggle

Keer terug naar In game fouten