Dat heb ik later gedaan, na eerst ook eens een keer geprobeerd te hebben hun aanval te ondersteunen, maar het lukte me niet om binnen die tijd (een uurtje ongeveer) een fatsoenlijk leger op te richten om dat eerste leger van groen volledig te verslaan, ik had maar net genoeg om de tegenaanval die op hun zelfmoordactie volgt af te stoppen
Ik heb de missie ondertussen uitgespeeld, ze hebben veel troepen verloren door ze een voor een op de vijand af te sturen maar zijn toch nog nuttig geweest doordat ze op een gegeven moment toch opeens weer begonnen te verzamelen, ik denk dat dit was nadat ik een paar, zoniet alle torens had kunnen vernietigen (ik had groen zijn leger verslaan maar had nog maar een paar eenheden, niet genoeg om zijn dorp te vernietigen, dat troepen blijft trainen, en heb door een aanval van zwart ook even moeten terugtrekken). Ze zijn dan erg nuttig geweest in het tegenhouden van zwart (die van 2 kanten aanviel, ik had maar genoeg man om 1 kant te beschermen). Al bij al dus nog tevreden van de dorpelingen, ik vind dit een van de betere missies