yo!
ik kwam laatst ergens de naam knight and merchants tegen en had opeens weer zin om het te spelen
ik ben echter tijdens het spel één heel vervelende bug tegengekomen. af en toe weigeren bediendes hout/steen naar gebouwen te brengen die nog gebouwd moeten worden. ik heb genoeg hout en steen in opslag (100+), genoeg bedienden (een stuk of 10 staat te chillen) en ik heb wel honderd keer gecheckt dat het gebouw inderdaad is verbonden met alles met weg. al heel vaak geprobeerd, verschillende gebouwen, verschillende locaties, verschillende levels. het blijft altijd op één of ander moment opduiken, en vanaf dat moment kan ik dan geen gebouwen meer maken.
ik heb die patch 1.58 niet, als ik die probeer uit te voeren krijg ik dit; http://www2.picturepush.com/photo/a/471 ... 711160.png
Maar ik neem aan dat dat is omdat ik de engels versie heb en die patch voor nederlands is.
dus een aantal vragen;
zou die patch dit probleem oplossen?
zo nee, wat kan het wel oplossen?
zo ja, is die patch ook verkrijgbaar voor de engelse versie van TPR?
zo nee, als ik dan de nederlandse versie zou downloaden, kan ik mn opgeslagen spel dan overzetten van de engelse naar de nederlandse versie?
alvast bedankt!