Missie 2 TSK

Hier kun je meldingen plaatsen van misschien nog onontdekte fouten die in de spellen zitten. Deze kunnen dan misschien met patches worden verholpen.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

Missie 2 TSK

Berichtdoor Racing » 11 feb 2009 16:34

Hoe kan ik dat als ik bij TSK2 de houtzagerij heb vrijgespeeld ik hem niet af kan bouwen, alleen de houten omheining wordt gebouwd, vervolgens worden er geen grondstoffen geleverd terwijl ik deze duidelijk heb. Plz HELP!!
Racing

Re: Missie 2 TSK

Berichtdoor Marco » 11 feb 2009 17:13

Je hoeft niet 5x ofzo het zelfde bericht neertezetten! Als je hem een keer plaatst dan antwoorden we ook wel.
Marco

Berichtdoor The Dark Lord » 11 feb 2009 18:40

Marco heeft gelijk. De andere berichten zullen worden verwijderd.

Het antwoord is waarschijnlijk dat je teveel gebouwen op hetzelfde moment aan het bouwen bent. Meer dan drie kan deze bug veroorzaken. Wat je moet doen is simpel: sloop er een paar.
The Dark Lord
MODERATOR

Berichtdoor bediende » 17 mei 2009 20:49

ja waarschijnlijk heb je teveel gebouwen in de bouw staan, maar je kan missie 2 ook wel winnen zonder een houtzager hoor.

plaats schooltjes op de brug waar blauw overheen komt voor ze je aanvallen, naast mekaar, er hoeft geen weg heen. zet je bijlvechtertjes bij de doorgang die er overblijft, zet je boogschutters er achter. je wint de eerste aanval zonder doden aan jou kant. vervolges splits je een bijlvechtertje af, loopt links langs hun leger heen, ga hun stad in en vermijd de bediendes van blauw. als je bij het magazijn komt sloop je dit, je word niet aangevallen tenzij ze door pech toevalig een soldaat maken terwijl je het magazijn sloopt. easy as that.
TSK dat is helmaal mijn versie, ik speel het spel al mijn hele leven!
mijn avatar is geen bediende omdat ik nog geen goede avatar plaatjes van een bediende uit kam kan vinden.

P.S. ik heb dislectie (geen idee hou je 't schrijft)
bediende

Keer terug naar In game fouten