ja dat weten we ook wel maar de meeste dingen zijn hier al besproken en komt niet veel nieuwe leden bij daarom gaf ik dit voorstel een topic met topics dat je dan over andere games kan praten als genoeg info en projecties te vinden dan wordt forum actief gaan ze vanzelf ook wel kijken naar knight and merchants. zoals ik al eerder zeg was maar voorstel een idee. hugo mag beslissen is zijn forum. en andere als goed idee vinden ja dat is nog beter dan maar moeten even af wachten maar.
de laatste tijd zijn er steeds leden bij gekomen en iedereen is volgens mij actiever er word ook meer gepost sinds dat nieuwe topic over games het was een goed idee
Het houdt het forum in ieder geval wel actiever. Vooral vanochtend moet ik veeel lezen. KaM blijft wel het belangrijkste, maar ff iets anders tussendoor kan geen kwaad.
Postslet sinds 13-12-07 Archief: 1.01GB - 496 Bestanden 31-07-09
zo dacht ik er ook over merchants kam is voor mij ook nog op nummer 1 alleen ik kom niet zo aan toe aan me levels dus dat staat even op stil putje maak zoals ik al eerder zeg ik ga nog wel klaar maken want campaign zonder einde is niet zo mooi. een vervolg erop komt denk ik niet meer dat heb ik al uit me hoofd gezet want op dat ik gewoon krap met tijd steedts zit. af en toe maak ik denk na campaign wel is level.