Zoals de meeste misschien wel op het nieuws gehoord hebben is vannacht in spijkenisse de c1000 afgebrand!
En ik zou daar deze week stage hebben! Dus mijn stage is gewoon verbrand... Het ergste is dat ik misschien wel deze hele week dan naar school MOET
Ze waren vanochtend nog steeds bezig met na blussen en ze gaan straks alles plat gooien, er zijn daar nog steeds ca. 70 brandweer mannen, 30 brandweer wagens, 40 politie agenten, en 4-10 mensen van de ambulance. Het is daar dus gewoon 1 grote choas!
Er zijn meerdere winkels verbrand waaronder: c1000, kruidvat, primera, chinees, tandarts, snackbar en een dierenwinkel is uit voorzorg ontruimt.
Veel mensen mogen hun huizen nog niet in i.v.m. rook. Er zijn GEEN gewonden/doden, wel heeft een agent gevochten
Voor de mensen die het nog niet heeft gezien/gelezen/gehoord vanavond komt er (als het goed is) op hart van nederland (sbs 6) iets erover.
Niet dat dit allemaal uitmaakt ofzo maar vondt het wel leuk om ff te zeggen tegen jullie
Oja, de oorzaak is nog niet bekend er gaan verhalen rond dat er vuilnis van de c1000 is aangestoken, maar er gaat ook een verhaal rond over dat het inbraak alarm van de c1000 afging.
Grtz