vinden jullie dat ook zo vervelend, dat op school sites vaak geblocked worden.
Net die leuke sites doen het niet.
Wat ik vaak deed was proxies gebruiken, maar die gratis dingen die niet geblocked zijn zijn vaak heel sloom.
ik heb daarom even mijn eigen proxy gehost, op de site van een of andere gare site die we ooit voor maatschappij leer moesten maken.
kijk maar eens op
als je naar beneden scrolt, kun je daar bij zoek term je site invullen, en eventueel iets met de vinkjes doen (javascript aan of uit zetten)
en dan kun je via mijn site/proxy alle sites op die je wilt bezoeken.
hij is heerlijk snel, heel af en toe wat slomer, iig een stuk beter dan die gratis proxies op internet.
er is alleen een maar: hij verloopt zeer binnenkort (nu betaald onze school ervoor)
maar ik heb er google ads op gezet: krijg dan 10 a 30 cent (dollar) ofzo per klik.
dus als je deze gebruikt wees dan aub sociaal en klik af en toe (het liefst vanaf thuis zodat ip's verschillen) op een ad of 2-3
dan heb ik straks als die verlopen is hopelijk genoeg geld om een nieuwe proxy te kunnen betalen (welke in uiteraard hier zal vermelden)
ook als je niet van plan bent deze proxy te gebruiken is het natuurlijk zeer welkom dat je een paar keer klikt ;p
so happy browsing where you want