door legionairy2 » 21 maart 2008 16:13
update, zie ook de fipo.
UPDATE 3! 21-3-2008, rond 4 uur
gebouwen details zit nu ingebouwd, grafisch niet elegant, maar het werkt prima.
je kan nu een gebouw selecteren en damage, en waarneer van toepassing, wapens en grondstoffen instellen
bleek nog lastiger dan gedacht, omdat er maar van 2 storehouses grondstoffen ingesteld kunnen worden (gewoon en set second wares)
en voor wapens zelfs maar 1.
om dit te omzeilen moet je een pakhuis eerst enabelen voordat je grondstoffen kan toevoegen.
en er kunnen er maar max 2 per player enabled zijn.
voor kazerne uiteraard max 1.
Er hoeft nu alleen nog maar De script output en input aangepast te worden aan alle veranderingen (zoals damage en wares)
en dan nog even smartIO maken en voila finito.
dan test ik alles zo grondig mogelijk, probeer dan de docs weer aan te passen aan deze vele nieuwe functies (je hebt nu een hoop toetsen en knoppen die je moet kennen :s anders)
helaas niet meer gelukt om het zo af te krijgen als ik het wou.
ik ben morgen tot maandag weg (surfen)
maar volgende week maak ik dan ff de release op orde.
daarna zal het ivm met toetsweek wel ff plat liggen
old account was legionary, forgot password :s