hallo mensen
dit is dan wel mijn eerste bericht maar ik kijk al paar maanden lang op het forum om eerst alles te lezen en te leren inplaats van direct een berichtje te sturen. alleen ik heb niet alles kunnen leren want toch snap ik nog iets niet als je een eigen level maakt... want ik probeer sinds kort levels te maken lijkt me gewoon leuk en me zusje vind dit spel ook leuk maar ze vind het te moeilijk... dus wil ik wat makkelijkere levels maken maar ook moeilijkere voor mezelf en vrienden Maar als ik met krom's editor een landschap maak en dan in lewin's editor gebouwen en units gaat plaatsen lijkt het zo makkelijk maar er gaat soms iets fout Want als ik gebouwen plaats zie je die wel in lewins editor maar zodra ik het speel zijn ze ineens weg je ziet alleen nog het landschap van krom's editor en de stenen paden nog wel de bediendes en units een paar paarden die ik had geplaatst. ik heb wel paar keer daar voor gehad dat de gebouwen wel bleven staan maar soms ook niet en nu al helemaal niet meer ook de gebouwen van team 2 blijven niet staan alleen de stenen paden.
kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe en hoe het anders moet?
dank u/jullie
EDIT: de gebouwen van speler 2 blijven nu wel staan maar mijn eigen gebouwen niet
zodra ik het op deze manier zet
!SET_CURR_PLAYER 0 //
!SET_HUMAN_PLAYER 1
!ENABLE_PLAYER 0
dan zie ik wel de gebouwen
maar ook direct de hele map en na 1 seconde krijg ik bericht dat ik heb gewonnen...