Knights and Merchants 3

Een apart forum voor alle projecten die met ontwikkeling van programma's voor KaM te maken hebben.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

Re: Knights and Merchants 3

Berichtdoor King Harold » 06 jun 2008 21:58

Alleen wordt het dan geen professioneel spel

Niet dat je veel hebt aan die lap assembly die nu niet eens meer online staat..
King Harold
 
Berichten: 1242
Geregistreerd: 19 dec 2006 17:07

Re: Knights and Merchants 3

Berichtdoor merchant_992 » 07 jun 2008 09:56

Als je denkt dat je zelf zonder al te veel moeite het spel kan namaken met goede AI. Zou ik zeggen probeer het eens.

En dat stuk assembly kun je zelf ook wel weer opwekken met een decoder. Maar jammergenoeg hebben we daar nog steeds niks aan.
Postslet sinds 13-12-07
Archief: 1.01GB - 496 Bestanden 31-07-09
Avatar gebruiker
merchant_992
MODERATOR
 
Berichten: 1667
Geregistreerd: 28 sep 2005 18:19
Woonplaats: Rinsumageest, Friesland

Re: Knights and Merchants 3

Berichtdoor Thunderwolf » 10 jun 2008 09:29

in principe kan gamemaker alles wat andere programmeertalen ook kunnen. Maar juist omdat het zo simpel is, is het grootste deel wat er mee gemaakt wordt, nou ja, bagger...
NIEUWE MissionBuilder pagina:
http://thunderwolf.x10hosting.com/index.php


Huidige status MissionBuilder: 09g_n4
Campagne: 16 lvls, 4 levels gemaakt, bezig met 5e en 6e, andere 10 gepland
Avatar gebruiker
Thunderwolf
MODERATOR
 
Berichten: 185
Geregistreerd: 09 dec 2005 10:38
Woonplaats: Zöstere [Susteren, LI, NL]

Re: Knights and Merchants 3

Berichtdoor King Harold » 10 jun 2008 15:06

Hm.. als je er een bootloader en een compiler mee kan schrijven is het wel ok
Geen idee of het kan, en als het kan.. wie doet dat nou?

Still, het is niet professioneel. Geen enkele uitgever zou je serieus nemen, en ze hebben wel een punt: als je goed genoeg bent om een professioneel spel te schijven dan had je dat wel in C++ ofzo gedaan..
Niet dat Overmars (die gast van GM) niet OK is, maar zo'n tool schrijven is wat anders dan het 'gebruiken'
King Harold
 
Berichten: 1242
Geregistreerd: 19 dec 2006 17:07

Re: Knights and Merchants 3

Berichtdoor koersje » 11 jun 2008 17:26

is vind wel vet dat ze een derde deel maken als iedereen dingen mee helpt tips geven wat ze weten aan hun vertellen elkaar helpen dan kunnen we zo met deze forum zo derde deel maken.
weet dat moeilijk is kost tijd maar proberen is beter dan niks doen.

leuk idee succes hoop dat je lukt.
groetjes koersje.
koersje
 
Berichten: 243
Geregistreerd: 13 maart 2008 18:40

Re: Knights and Merchants 3

Berichtdoor Ernst » 11 jun 2008 18:19

Volgens mij had er al iemand gezegd dat dit al tijden dood is. :roll:

Ik zeg het dus nog maar een keer er waren alleen reacties in dit topic omdat jij om een vertaling vroeg. xD

Als alles op die manier weer actief te maken was. :P

Ernst
Ernst
 
Berichten: 93
Geregistreerd: 30 sep 2006 08:45

Vorige

Keer terug naar Fanwork / Development

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron