[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Knights and Merchants • Toon onderwerp - Fout magazijn plaatsen
ik zie nu wel de hele map. ik heb ook troepen voor de vijand gescript, maar alleen die zie ik. ik zie geen weg en magazijn van de tegenstander en ook van mezlef niet
Je hebt geen gebouwen voor de vijand gescript, dus dat is niet zo vreemd.
Het ligt dus niet aan !CLEAR_UP. Dan móet het aan de map liggen, óf een spelfout in ''!SET_HOUSE''. Maar die tweede is het niet, dus moet het de eerste zijn. Kun je een screenshot van dat stukje map maken?
Aangezien ik via de manier van snorro ( ja die met uitvoeren -> regedit enz.. ) kna ik DirectX niet vinden, dus ook niet instellen dat screens kan maken dus dat geaat vandaag niet, morgen is een optie
Ok, dan zou je nog kunnen proberen meerdere magazijnen en/of andere gebouwen te plaatsen op verschillende posities. Dan kun je zien of het aan het script of de map ligt. Oh en maak van ''!ADD_LOST_GOAL 1'' --> ''!ADD_LOST_GOAL 3 0 0 0'' (en haal het uitroepteken evt. weg). !SET_NEW_REMAP 3 3 3 3 33 3 3 <-- die 33 moet 3 3 worden neem ik aan?
oke, eerst script ik even mijn andere map, kijken of die wel werkt. en over die foutjes, het is mijn 1e echte keer dat ik een script maak, dus ik vind het nog niet slecht. maar het viel me idd al op dat zwart een beetje zwart/blauwig was
ik heb je script ook beetje door gekeken is niet verstandig wat bij jou hoord die block house enzo bij de je zelf en wat bij vijand zetten. behalve clear up screen goal lost goals die moet wel laten staan want als dat al niet bij de goeie staan van met gebouwen en waren wat je erin hebt dan weet pc niet voor welke is.
dus maak de volgorde ook maar in order dan wordt over zichte gelukkiger. en is beter dan weet de pc ook beter, want ik had ook is zo ongeveer gedaan en de pc gaf mij de waren van de vijand en de vijand kreeg niks ik kreeg zijn stadhuis hij mij school dus daarom zeg volgorde is belangerijk.