[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 488: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4758: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4759: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4760: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3891)
Knights and Merchants • Toon onderwerp - wie kan me tips geven voor lvls maken?

wie kan me tips geven voor lvls maken?

Een apart forum voor alle projecten die met ontwikkeling van programma's voor KaM te maken hebben.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

Re: wie kan me tips geven voor lvls maken?

Berichtdoor koersje » 17 jun 2008 17:34

ik laat zien:
Er was geen hongersnoden meer de koning had eindelijk alles goed verdeelt in rijk dus was even op weg naar buurland een bezoek de brengen, daar was de zijn broer de koning van dat land.
En plotseling kreeg een bericht uit zijn land dat er oorlog aan de gang was.
de boeren dorpen waren niet meer veilig zelf provincie waaren in opstand ze probeerde de macht de nemen.
Dus hij besloot dus terug de gaan naar zijn kleine vesting zijn broer zij ik kom over paar dagen met leger om je de helpen om je rijk terug de krijgen.

Geel de koning
Dat ben jij die in begint steedts op paard ridder in ijzer

Groen provincie merber
Die kasteelheer staat dus onderdruk maar hij heeft toch wel andere plannen.

Bruin de boeren dorpen
Dat zijn dus dorpen boeren die ingevaar zijn en aan jou kant staan nog

Zwart de black knight
Dat is dus de grootse vijand van jou die zijn doel heeft de macht de nemen en met niemand de delen.

Rood de broer van jou
De koning van buurland die je gaat helpen met herroveren.

Blauw de provincie roka
Die kasteel heer was altijd een vriend geweest van de black knight en wil de macht ook hebben samen de baas worden met black knight.

Paars jorat
de zoon van black knight die helpt zijn vader de macht de grijpen en ruimt mensen uit weg die tegen werken.

Lvl1
Dus kwam op weg in bos op pad voor was al ver op weg alleen kwamen de legers van provincie merber die onderdrukt was gezet door de grootste vijand van de koning ze noemde die black knight.

Lvl2 hij kwam eindelijk aan in zijn kleine vesting hij moest de rekt al een leger sturen om de boerendorp de beschermen die ook aangevallen werd door provincie merber.
Dus hij bouwt zo snel mogelijk nog wat extra eten en kazerne en wapentuig gebouwen op om groot leger om de ingang van grot weer in de nemen want die was bezet door povincie merber.

tot nu toe heb ik dit denk dat nog wel wat spelfouten in kunnen zitten en begin is beetje kort gaat erom hele campainje dat is de verhaal.
koersje

Berichtdoor Freakey » 17 jun 2008 18:15

ik bergijp er geen brood van :shock:
Afbeelding

I sniff troll
Freakey

Berichtdoor koersje » 17 jun 2008 18:20

had ook gezet onderaan spelfouten dat nog in zitten snap je
ben echt slecht in taal

groetjes koersje.
koersje

Berichtdoor Bolgaren » 17 jun 2008 19:04

Ik vertaal het wel even :D :

Er was geen hongersnood meer en de koning had eindelijk alles goed verdeeld in zijn rijk. Daarom was hij even weg naar een buurland, om daar een bezoek te brengen. In dat buurland was zijn broer de koning.
Plotseling kreeg hij een bericht uit zijn land dat er oorlog aan de gang was.
De boerendorpen waren niet meer veilig, de provincies waren in opstand: ze probeerden de macht te grijpen.
Dus besloot hij om terug te gaan naar zijn kleine vesting. Zijn broer zei: "Ik kom over een paar dagen met een leger, om je te helpen om je rijk terug te krijgen.

Geel: De koning
Dit ben jij, in het begin steeds op riddergardes. (denk dat je dat bedoeld)

Groen: de Provincie Merber
Deze kasteelheer staat onder druk, maar hij heeft toch andere plannen.

Bruin: de Boerendorpen
Dit zijn de boerendorpen die in gevaar zijn en nog aan jouw kant staan.

Zwart: de Black Knight
Dit is de grootste vijand, die als doel heeft om de macht te grijpen en deze met niemand te delen.

Rood: Je Broer
De koning van het buurland dat je gaat helpen om je land te heroveren.

Blauw: de Provincie Roka
Deze kasteelheer was altijd al een vriend van de Black Knight geweest. Hij wil de macht ook hebben en dus samen regeren met de Black Knight. (je zei net dat de Black Knight de macht met niemand wilde delen)

Paars: Jorat
De zoon van de Black Knight. Hij helpt zijn vader om de macht te grijpen, door mensen die tegenwerken uit de weg te ruimen.

Lvl1
Je komt in een bos op pad en je bent al ver weg. De legers van de Provincie Merber komen (aanvallen?) Zij waren onder druk gezet gezet door de grootste vijand van de koning die ze 'De Black Knight' noemden.

Lvl2
Je komt eindelijk aan in je kleine vesting en je moet al direct een leger sturen om een boerendorp te beschermen, dat ook werd aangevallen door de Provincie Merber.
Daarom bouw je zo snel mogelijk nog wat extra voedselvoorzieningen en wapenmakerijen om met een groot leger de ingang van een grot, die was ingenomen door de Provincie Merber, weer in te nemen.

Zo, heb ik hem goed vertaald? :P
Ik kom uit Losser en ik weet van niks.
Hoe Losser hoe beter.
Bolgaren

Berichtdoor The Dark Lord » 17 jun 2008 19:15

Ik heb even de spelfouten voor je eruit gehaald. Controleer even of er niets qua inhoud verloren is gegaan. De personages lijken trouwens erg op die in mijn campagne. ;)

Er was geen hongersnood meer. De koning had eindelijk alles goed verdeelt in het rijk. Hij was op weg naar een buurland om daar op bezoek te gaan bij zijn broer, die de koning was van dat land.
En plotseling kreeg hij een bericht uit zijn eigen land dat er oorlog aan de gang was.
De boerendorpen waren niet meer veilig. Enkele provincies waren in opstand gekomen en probeerde de macht de nemen.
Hij besloot terug de gaan naar zijn kleine vesting. Zijn broer had laten weten dat hij over een paar dagen met een leger komt om de koning te helpen zijn rijk terug te krijgen.

Geel: de koning
Dat ben jij, en je bent een ridder.

Groen: provincie Merber
Die kasteelheer staat dus onder druk, maar hij heeft toch wel andere plannen...

Bruin: de boerendorpen
Boerendorpen die in gevaar zijn en aan jouw kant staan.

Je grootse vijand. Zijn doel is om de macht over te nemen en met niemand de delen.

Rood: je broer
De koning van het buurland dat je gaat helpen met het herroveren.

Blauw: provincie Roka
Deze kasteelheer is altijd een vriend geweest van de Black Knight en wil de macht ook hebben en samen de baas worden met Black Knight.

De zoon van Black Knight die zijn vader helpt met het grijpen van de macht en mensen uit de weg ruimen die tegenwerken.

Lvl 1:
Je bent in het bos, waar troepen van de provincie Merber worden onderdrukt door Black Knight en daarom voor hem vechten.

Lvl 2:
Je bent weer terug in je kleine vesting, maar je moet er direct weer opuit om de boerendorpen te redden.
Dus je verzamelt zo snel mogelijk nog wat extra eten en bouwt een kazerne en wapentuig-gebouwen om met een groot leger de ingang van de grot weer in te nemen. Deze is bezet door een leger van de provincie Merber.
The Dark Lord
MODERATOR

Berichtdoor The Dark Lord » 17 jun 2008 19:16

Ik geloof... dat iemand me voor was. :P
Nou nu heb je keuze. ^^
The Dark Lord
MODERATOR

Berichtdoor Bolgaren » 17 jun 2008 19:24

lol, ach ja, twee keer is beter dan niets.
Hoe Losser hoe beter.
Bolgaren

Berichtdoor koersje » 17 jun 2008 20:37

ik vind van de the dark lord beste behalve met wat ik met lvls heb staan want dat heeft bolgaren beter vertaal

en ik heb wat ideeje uit jou campainje gehaald alleen maak me eigen versie van en me eigen lvls van dus maar de meeste verhalen lijken op elkaar.
maar bij jou is zo he dark lord dat je na andere land gaat en ik zit in me eigen land dat is 1 verschil ten tweede wie je mee samenwerkt is bij jou rebelen bij mij de broer dus buurland en dat maakt al wat verschillen en bij jou was hongersnood bij mij weer niet.

groetjes koersje
maar voor dat ik verhaal neerzetten was me vraag of de naam van campainje wel goeie was?
koersje

Berichtdoor koersje » 17 jun 2008 20:40

koersje

Berichtdoor koersje » 17 jun 2008 20:46

Er was geen hongersnood meer. De koning had eindelijk alles goed verdeelt in het rijk. Hij was op weg naar een buurland om daar op bezoek te gaan bij zijn broer, die de koning was van dat land.
En plotseling kreeg hij een bericht uit zijn eigen land dat er oorlog aan de gang was.
De boerendorpen waren niet meer veilig. Enkele provincies waren in opstand gekomen en probeerde de macht de nemen.
Hij besloot terug de gaan naar zijn kleine vesting. Zijn broer had laten weten dat hij over een paar dagen met een leger komt om de koning te helpen zijn rijk terug te krijgen.

Geel: de koning
Dat ben jij, en je bent een ridder.

Groen: provincie Merber
Die kasteelheer staat dus onder druk, maar hij heeft toch wel andere plannen...

Bruin: de boerendorpen
Boerendorpen die in gevaar zijn en aan jouw kant staan.

Je grootse vijand. Zijn doel is om de macht over te nemen en met niemand de delen.

Oranje: je broer
De koning van het buurland dat je gaat helpen met het herroveren.

Blauw: provincie Roka
Deze kasteelheer is altijd een vriend geweest van de Black Knight en wil de macht ook hebben en samen de baas worden met Black Knight.

De zoon van Black Knight die zijn vader helpt met het grijpen van de macht en mensen uit de weg ruimen die tegenwerken.

Lvl1
Je komt in een bos op pad en je bent al ver weg. De legers van de Provincie Merber komen.Zij waren onder druk gezet gezet door de grootste vijand van de koning die ze 'De Black Knight' noemden.

Lvl2
Je komt eindelijk aan in je kleine vesting en je moet al direct een leger sturen om een boerendorp te beschermen, dat ook werd aangevallen door de Provincie Merber.
Daarom bouw je zo snel mogelijk nog wat extra voedselvoorzieningen en wapenmakerijen om met een groot leger de ingang van een grot, die was ingenomen door de Provincie Merber, weer in te nemen.

ik heb delen eruit gekopiert dit is verhaal maar nu naam van campainje.
wie vind (the lost black of knight) wel een mooie naam voor deze campainje of kan iemand andere goeie bedenken?
maar denk ik wel of klopt met rest wat nog komt.
Laatst bijgewerkt door koersje op 11 aug 2008 14:02, in totaal 1 keer bewerkt.
koersje

Berichtdoor Bolgaren » 18 jun 2008 06:46

Een paar suggesties:

The Captured Kingdom
The Brothers League (naar je broer en jij)
The Lost Kingdom
The Civil War
The Province Rebellion
The Black Knight's Attack

Kies maar :P
Hoe Losser hoe beter.
Bolgaren

Berichtdoor koersje » 18 jun 2008 12:48

gaat erom dat de black knight in deze campainje vermoord wordt de grooste vijand dus en dat je koningrijk weer terug hebt en dan komt later nog is vervolg op dus andere campainje dan gaat de zoon van de black knight rol in spelen.

groetjes koersje.
koersje

Berichtdoor The Dark Lord » 18 jun 2008 14:52

Dan zou ''The Black Knight's Attack'' toch prima kunnen?
the lost of black knight --> Het Verlies van Zwarte Ridder?
Het zou dan moeten zijn ''loss'' in plaats van ''lost''. ''Lost'' is een vorm van het werkwoord to lose, en kan dus niet worden gebruikt als zelfstandig naamwoord.
The Dark Lord
MODERATOR

Berichtdoor koersje » 18 jun 2008 15:11

oke ik ben wel al uit wordt ( the loss of black knight) wou toch beetje bij de oude beginnen enn niet van titel dat black knight aanvalt ofzo had ik eerst ook maar vond weer de gewoontjes.

bedankt dan alleen nog lvl 1 script nog.
thunderwolf is even in script van lvl 2 aankijken of die aanvallen goed kan krijgen ik kreeg niet meer voor elkaar had alle uitleg op de site en forum al gelezen.
en de site hoop dat ik snel aan kan beginnen iemand die gaat me mee helpen ik kan daar niks van site maken dus daarom laat ik me beste kameraad doen die graag wou doen.
en verder geen nieuws.

groetjes koersje.
koersje

Berichtdoor Hero of Banthum » 18 jun 2008 16:36

doe dan tenminste: The loss of the Black Knight. (als ik het goed heb moet er in het Engels (bijna) altijd een lidwoord voor het zelfstandig naamwoord staan, net zoals bij het Frans.) Het klinkt trouwens ook beter, zeg het maar een paar keer achter elkaar,

The loss of Black Knight
The loss of the Black Knight

Je kunt natuurlijk ook doen:

The Black Knight will (of must) fall

Ik kan er zo wel wat meer verzinnen maar ga nu eten....

Groetend,

Hero of Banthum
Hero of Banthum

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanwork / Development