Nieuw gebouw?

Een apart forum voor alle projecten die met ontwikkeling van programma's voor KaM te maken hebben.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

Nieuw gebouw?

Berichtdoor Mercenary » 08 aug 2009 15:30

Zou het mogelijk zijn om een nieuw gebouw aan het spel toe te voegen? (een schapenfokkerij bijvoorbeeld) Zojah, wat zou je hier dan voor nodig hebben?
Mercenary
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 08 aug 2009 15:25

Re: Nieuw gebouw?

Berichtdoor Xfuryion » 11 aug 2009 17:44

Als allereerste, wat ideeën. Ten tweede, afbeeldingen of hoe het ook genoemd wordt, dus de schapenfokkerij zelf. Ten derde, een script, en animatie hoe alles in zijn werk gaat. Ten vierde, je bouwoverzicht moet veranderd worden, dus ook weer komt hier scripting bij kijken. Ten vijfde, heb je schapen nodig, en als je bijv. schapen bij het magazijn gaat toevoegen moet dat ook gebeuren, en weer een extra plek bij je restaurant.

Er komt veel bij kijken en dus zou ik zeggen, dit is niet te maken als een gewone speler tenzij je de broncode van Knights and Merchants kent of heel goed kunt scripten en decoden.
Speelt al lang KaM en is er dus fan van. :)

A old good game! :)
Xfuryion
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 29 jul 2008 12:24
Woonplaats: Limburg

Re: Nieuw gebouw?

Berichtdoor Mercenary » 12 aug 2009 20:56

Maar t valt dus wel te proberen in principe?
Mercenary
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 08 aug 2009 15:25

Re: Nieuw gebouw?

Berichtdoor Xfuryion » 13 aug 2009 16:54

Ligt eraan of jij kunt scripten.
Speelt al lang KaM en is er dus fan van. :)

A old good game! :)
Xfuryion
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 29 jul 2008 12:24
Woonplaats: Limburg

Re: Nieuw gebouw?

Berichtdoor koersje » 13 aug 2009 21:43

ik kan je wel vertellen als je broncode niet hebt kan je niet apart gebouw er bij doen of units dus dan moet je andere gebouwen gaan verandere en unit.
we hebben vaak geprobeer al om de broncode te krijgen maar oplaast moment kregen we steedts niet vind je wel wat topics op dit forum erover.
ja scripten moet je ook goed in kunnen ja misschien is wel kans maar dat weet ik dus ook niet veel van je mag van ons proberen en als je lukt dan is heel goed nieuws.

groetjes koersje
koersje
 
Berichten: 243
Geregistreerd: 13 maart 2008 18:40

Re: Nieuw gebouw?

Berichtdoor King Harold » 13 aug 2009 22:15

Er valt niks te scripten aan een gebouw hoor, er staat alleen wat data over in houses.dat, samen met de plaatjes en de geluiden is dat alles dat je kan veranderen aan een gebouw zonder aan de exe te komen
King Harold
 
Berichten: 1242
Geregistreerd: 19 dec 2006 17:07

Re: Nieuw gebouw?

Berichtdoor kamrocks » 22 okt 2009 19:38

ik hoop echt dat ze die broncode een keer aan ons vertellen
man utd forever!
Avatar gebruiker
kamrocks
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 06 sep 2009 16:25
Woonplaats: sappemeer,groningen

Re: Nieuw gebouw?

Berichtdoor merchant_992 » 23 okt 2009 09:57

Kans is zeer klein
http://www.atfreeforum.com/knights/view ... um=knights

Dit is het hele verhaal, heb nu even geen zin om het helemaal uit te leggen. Misschien later nog wel eens :mrgreen:
Postslet sinds 13-12-07
Archief: 1.01GB - 496 Bestanden 31-07-09
Avatar gebruiker
merchant_992
MODERATOR
 
Berichten: 1667
Geregistreerd: 28 sep 2005 18:19
Woonplaats: Rinsumageest, Friesland


Keer terug naar Fanwork / Development

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron