Ja, Harold en ik hebben hierover een discussie. Ik stel voor dat in KaM TKE het stukje pad in de deuropening pas aan het end van het gebouw eronder komt te liggen, tegelijktijd met dat het gebouw afkomt, en dus wanneer de vlag erop geplaatst wordt.
Ik vind dit logisch, A: omdat ik tegen het wachttoren-padenmaak systeem ben en ik heb de mogelijkheid om er in KaM TKE een stokje voor te steken, maar Harold wilt het niet
Anyway, de voordelen: het is realistischer, want het stukje pad komt niet zomaar uit het niets, en de steen dat het kost: je zou het kunnen zien dat de steen van het steen van het gebouw komt.
En bij multiplayerpotjes zou het oneerlijk zijn. Je hebt allemaal de mogelijkheidom het te doen, maar ik vind dat het het spel toch irritant kan maken. Ik zou het namelijk irritant vinden als ik het de tegenpartij zie gebruiken.
Het is niet zoals het spel bedoeld is, in mijn ogen is het een bug, die eruit moet.
Anyway, de uitkomst van deze poll bepaalt waarschijnlijk hoe het er in TKE uit zal komen te zien.
Als je stemt, zeg dan ook ff of je het nooit/wel eens/vaak gebruikt, de wachttorentechniek... En denk je het in multiplayer potjes te gaan gebruiken?