Even alles bij elkaar:
Mogelijke problemen:
- Bestand wordt niet opgeslagen / XP: probeer een of een oudere versie wel werkt en email me, Vista: Kijk i.p.v. in program files eens in program data en/of kijk naar beveiligingsinstellingen
- Geen toegang tot script-bestand / XP&Vista: Er is een probleem met de data, als hij niet reageert, sla op als ._MBuilder.sav (onder opslaan/save as) en stuur me dat bestandje
- autoclick na ander venster / XP&Vista: Houd de muisaanwijzer over het menu, hij zal dan geen object creeren. Wel heb ik een tip hierover gekregen, dus als die tip ok is, is dit probleem in 09e opgelost.
- map laden gaat mis, menu niet meer zichtbaar / XP&Vista: Probeer opnieuw, kijk wat in de caption van het openen-menutje staat (background map of minimap => background_replaced.bmp/background_replaced_mini.bmp), is dit ok, gaat die dan fout met de map2bitmap? (volgende vraag)
- map2bitmap geeft melding over mogelijke data-corruptie / XP&Vista: Voor zover ik weet gebeurd dit bij het laden van een map uit de demo. Zoek of een zelfde map ook bestaat in TSK/TPR, probeer die dan te openen.