Hoi mensen, na 1284 berichten en bijna 2 jaar is het voorlopig gedaan met Raymond op dit forum.
Zoals jullie misschien al merkten was ik niet meer zo actief de laatste tijd.
Omdat ik hier best wel lang heb rondgehangen wil ik toch nog een paar woordjes kwijt.
Zoals de meesten weten interesseert KaM mij al een tijdje niet meer, sommigen vinden dat waarschijnlijk erg raar
Ik denk dat de gameplay van KaM toch iets te log was om mijn aandacht te houden, en ik miste wel heel wat functies.
Ik voel me de laatste tijd niet meer thuis op dit forum, mijn interesses zijn een beetje heel erg verschoven de laatste tijd.
Maar er zijn een aantal dingen hier verandert door mijn aanwezigheid; zo is er een 'feestzaal' gekomen, zijn er torrents gemaakt, een handleiding (ja ben er toch best vaak mee bezig geweest) en zijn het aantal posts flink opgeschroeft (al vond snorro ze niet altijd even cool). Op een goeie dag postte ik meer dan 20 berichten, dat is op dit forum best veel. Ook is de titel 'postslet' door mij hier geïmporteert.
Ik ga nu beginnen om IRC-kanalen te infiltreren, en dat lukt mij aardig.
Verder ga ik me concentreren op het repacken van anime, het opnemen van nederlandse anime en het verspreiden ervan.
Ik ga verder met linux, en ik wil aan iedereen vragen om het gewoon eens een kans te geven:
Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke tijd, want leuk was het hier wel
En Hugo... maak die site eens af!
Ik zal de torrents blijven Hosten, ik beantwoord echter geen vragen meer op dit forum.
Jullie horen vast nog weleens wat van mij, maar voorlopig ff niet Raymond