[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Knights and Merchants • Toon onderwerp - Fout magazijn plaatsen

Fout magazijn plaatsen

Een apart forum voor alle projecten die met ontwikkeling van programma's voor KaM te maken hebben.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor King Harold » 11 jun 2008 16:23

Ja ik weet dat dat het niet is, als het dat wel zou zijn dan had je een heel andere vraag gesteld
King Harold
 
Berichten: 1242
Geregistreerd: 19 dec 2006 17:07

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor Freakey » 11 jun 2008 19:13

Afbeelding

I sniff troll
Avatar gebruiker
Freakey
 
Berichten: 556
Geregistreerd: 14 nov 2006 16:35
Woonplaats: Etten-Leur, Noord-Brabant

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor The Dark Lord » 11 jun 2008 20:03

Zet eens ''!CLEAR_UP 255'' bij de human player. Dan kunnen we zien of het aan !CLEAR_UP ligt of niet.
Avatar gebruiker
The Dark Lord
MODERATOR
 
Berichten: 1063
Geregistreerd: 03 feb 2007 10:57

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor Freakey » 11 jun 2008 20:06

ik zie nu wel de hele map.
ik heb ook troepen voor de vijand gescript, maar alleen die zie ik.
ik zie geen weg en magazijn van de tegenstander en ook van mezlef niet :shock:
Afbeelding

I sniff troll
Avatar gebruiker
Freakey
 
Berichten: 556
Geregistreerd: 14 nov 2006 16:35
Woonplaats: Etten-Leur, Noord-Brabant

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor The Dark Lord » 11 jun 2008 20:11

Je hebt geen gebouwen voor de vijand gescript, dus dat is niet zo vreemd. ;)

Het ligt dus niet aan !CLEAR_UP. Dan móet het aan de map liggen, óf een spelfout in ''!SET_HOUSE''. Maar die tweede is het niet, dus moet het de eerste zijn. Kun je een screenshot van dat stukje map maken?
Avatar gebruiker
The Dark Lord
MODERATOR
 
Berichten: 1063
Geregistreerd: 03 feb 2007 10:57

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor Freakey » 11 jun 2008 20:17

Aangezien ik via de manier van snorro ( ja die met uitvoeren -> regedit enz.. ) kna ik DirectX niet vinden, dus ook niet instellen dat screens kan maken :o
dus dat geaat vandaag niet, morgen is een optie :mrgreen:
Afbeelding

I sniff troll
Avatar gebruiker
Freakey
 
Berichten: 556
Geregistreerd: 14 nov 2006 16:35
Woonplaats: Etten-Leur, Noord-Brabant

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor The Dark Lord » 11 jun 2008 20:23

Ok, dan zou je nog kunnen proberen meerdere magazijnen en/of andere gebouwen te plaatsen op verschillende posities. Dan kun je zien of het aan het script of de map ligt.
Oh en maak van ''!ADD_LOST_GOAL 1'' --> ''!ADD_LOST_GOAL 3 0 0 0'' (en haal het uitroepteken evt. weg).
!SET_NEW_REMAP 3 3 3 3 33 3 3 <-- die 33 moet 3 3 worden neem ik aan? ;)
Avatar gebruiker
The Dark Lord
MODERATOR
 
Berichten: 1063
Geregistreerd: 03 feb 2007 10:57

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor Freakey » 11 jun 2008 20:27

oke, eerst script ik even mijn andere map, kijken of die wel werkt.
en over die foutjes, het is mijn 1e echte keer dat ik een script maak, dus ik vind het nog niet slecht.
maar het viel me idd al op dat zwart een beetje zwart/blauwig was :P
Avatar gebruiker
Freakey
 
Berichten: 556
Geregistreerd: 14 nov 2006 16:35
Woonplaats: Etten-Leur, Noord-Brabant

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor King Harold » 11 jun 2008 20:38

Als je 64bit OS hebt moet je misschien in de wow6432node kijken
En je kan trouwens gewoon op "zoeken" klikken..
King Harold
 
Berichten: 1242
Geregistreerd: 19 dec 2006 17:07

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor koersje » 11 jun 2008 20:50

ik heb je script ook beetje door gekeken is niet verstandig wat bij jou hoord die block house enzo bij de je zelf en wat bij vijand zetten.
behalve clear up screen goal lost goals die moet wel laten staan want als dat al niet bij de goeie staan van met gebouwen en waren wat je erin hebt dan weet pc niet voor welke is.

dus maak de volgorde ook maar in order dan wordt over zichte gelukkiger.
en is beter dan weet de pc ook beter, want ik had ook is zo ongeveer gedaan en de pc gaf mij de waren van de vijand en de vijand kreeg niks ik kreeg zijn stadhuis hij mij school dus daarom zeg volgorde is belangerijk.

groetjes koersje.
koersje
 
Berichten: 243
Geregistreerd: 13 maart 2008 18:40

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor Thunderwolf » 12 jun 2008 10:55

hmmm.... die block-house bij de ai werkt geloof ik ook niet.
NIEUWE MissionBuilder pagina:
http://thunderwolf.x10hosting.com/index.php


Huidige status MissionBuilder: 09g_n4
Campagne: 16 lvls, 4 levels gemaakt, bezig met 5e en 6e, andere 10 gepland
Avatar gebruiker
Thunderwolf
MODERATOR
 
Berichten: 185
Geregistreerd: 09 dec 2005 10:38
Woonplaats: Zöstere [Susteren, LI, NL]

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor Freakey » 14 jun 2008 19:31

even een spamberichtje plaatsen, wegens dit bericht nr. 3300 in dit subforum is :mrgreen:
Afbeelding

I sniff troll
Avatar gebruiker
Freakey
 
Berichten: 556
Geregistreerd: 14 nov 2006 16:35
Woonplaats: Etten-Leur, Noord-Brabant

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor The Dark Lord » 14 jun 2008 19:36

Aangezien spammen niet mag moeten deze berichten maar verwijderd worden! :x :P
Avatar gebruiker
The Dark Lord
MODERATOR
 
Berichten: 1063
Geregistreerd: 03 feb 2007 10:57

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor Freakey » 14 jun 2008 19:42

heh- dan is het een heilig berichtje :P
Afbeelding

I sniff troll
Avatar gebruiker
Freakey
 
Berichten: 556
Geregistreerd: 14 nov 2006 16:35
Woonplaats: Etten-Leur, Noord-Brabant

Re: Fout magazijn plaatsen

Berichtdoor Xfuryion » 01 aug 2008 18:23

Is het terrein vlak, geen bomen/struiken of stenen in de weg?

Haal voor de zekerheid even de objecten er rondom heen weg zodat je zeker weet dat niets het magazijn blokkeert.

Als dat niet helpt zou ik het ook niet weten.
Speelt al lang KaM en is er dus fan van. :)

A old good game! :)
Xfuryion
 
Berichten: 20
Geregistreerd: 29 jul 2008 12:24
Woonplaats: Limburg

Vorige

Keer terug naar Fanwork / Development

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron