Waarom wil je met 12 groepen bijlvechters en bereden troepen aanvallen? Ik denk dat daar de fout in zit. Maak er dit van:
!SET_AI_ATTACK TROUP_AMOUNT 0 1 //Schade
!SET_AI_ATTACK TROUP_AMOUNT 3 1 //Bereden
Maar als je boogschutters wil gebruiken moet je niet Bereden invullen maar Ranged. dus dat wordt uiteindelijk:
!SET_AI_ATTACK TYPE 1 //Eenmalig
!SET_AI_ATTACK TOTAL_AMOUNT 24
!SET_AI_ATTACK COUNTER 1
!SET_AI_ATTACK TROUP_AMOUNT 0 1 //Schade
!SET_AI_ATTACK TROUP_AMOUNT 1 0 //Anti-paard
!SET_AI_ATTACK TROUP_AMOUNT 2 1 //Ranged
!SET_AI_ATTACK TROUP_AMOUNT 3 0 //Bereden
!SET_AI_ATTACK TARGET 3 //Standaard X Y
!SET_AI_ATTACK POSITION 67 50
!COPY_AI_ATTACK 1
!SET_AI_CHARACTER TROUP_PARAM 0 12 4
!SET_AI_CHARACTER TROUP_PARAM 2 12 4
Zo gaat ie waarschijnlijk goed
Ik kom uit Losser en ik weet van niks.
Hoe Losser hoe beter.