ik laat zien:
Er was geen hongersnoden meer de koning had eindelijk alles goed verdeelt in rijk dus was even op weg naar buurland een bezoek de brengen, daar was de zijn broer de koning van dat land.
En plotseling kreeg een bericht uit zijn land dat er oorlog aan de gang was.
de boeren dorpen waren niet meer veilig zelf provincie waaren in opstand ze probeerde de macht de nemen.
Dus hij besloot dus terug de gaan naar zijn kleine vesting zijn broer zij ik kom over paar dagen met leger om je de helpen om je rijk terug de krijgen.
Geel de koning
Dat ben jij die in begint steedts op paard ridder in ijzer
Groen provincie merber
Die kasteelheer staat dus onderdruk maar hij heeft toch wel andere plannen.
Bruin de boeren dorpen
Dat zijn dus dorpen boeren die ingevaar zijn en aan jou kant staan nog
Zwart de black knight
Dat is dus de grootse vijand van jou die zijn doel heeft de macht de nemen en met niemand de delen.
Rood de broer van jou
De koning van buurland die je gaat helpen met herroveren.
Blauw de provincie roka
Die kasteel heer was altijd een vriend geweest van de black knight en wil de macht ook hebben samen de baas worden met black knight.
Paars jorat
de zoon van black knight die helpt zijn vader de macht de grijpen en ruimt mensen uit weg die tegen werken.
Lvl1
Dus kwam op weg in bos op pad voor was al ver op weg alleen kwamen de legers van provincie merber die onderdrukt was gezet door de grootste vijand van de koning ze noemde die black knight.
Lvl2 hij kwam eindelijk aan in zijn kleine vesting hij moest de rekt al een leger sturen om de boerendorp de beschermen die ook aangevallen werd door provincie merber.
Dus hij bouwt zo snel mogelijk nog wat extra eten en kazerne en wapentuig gebouwen op om groot leger om de ingang van grot weer in de nemen want die was bezet door povincie merber.
tot nu toe heb ik dit denk dat nog wel wat spelfouten in kunnen zitten en begin is beetje kort gaat erom hele campainje dat is de verhaal.