[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Knights and Merchants • Toon onderwerp - hulp nodig met html
HSPACE en VSPACE heb je eigenlijk niet nodig. Het was je misschien al opgevallen, maar het ''Hello''-plaatje in linksonder.html is iets meer naar rechts en naar onder geplaatst dan normaal... Dat komt door HSPACE en VSPACE (H = horizontaal, V = verticaal).
Nee, dat werkt ook niet ik heb het geprobeerd met <BR> en met <BR><BR> Maar hij ziet hem niet als 1 plaatje hij geeft allebij de plaatjes dezelfde optie omdat er nergens iets tussen staat om dat stukje script te stoppen (dat is wat ik denk).
En als je er een horizontaal lijntje tussen zet? (<HR ALIGN="left" SIZE="2" WIDTH="208" NOSHADE>) Je moet maar wat sleutelen met ALIGN, SIZE en WIDTH. En met NOSHADE eigenlijk ook.
Ja ik weet misschien nog wel iets anders, maar ik twijfel of dat gaat werken (iets met een ander TARGET)... Anders moet ik even iets anders opzoeken, of misschien weten Harold en Thunderwolf wel iets.
Jah, ik heb weer een vraag: Hoe kan ik een afbeelding laten spreiden?? Dus over 1 van de frames NIET over de hele pagina alleen in het frame rechtsonder Nu blijft die op "ware" grote en komt er dus een deel van de afbeelding gewoon naast EN is de onderkant van de afbeelding niet helemaal zichtbaar.