Weer een jaar verder, het forum bestaat vandaag 3 jaar.
Er is weer heel wat gebeurd afgelopen jaar.
Hier maar weer een opsomming net als vorig jaar.
Ik hoop dat ik niets mis, maar het zal wel zo zijn.
Iedereen die nog iets toe te voegen heeft zegt het maar, maar dit is mijn lijst:
-Er is meer bekend geworden over coreplay en het spel dat ze samen met xaitment gaan maken: Swarm First Contact
-Er is ons veel informatie geleverd over de vroege versies van KaM, door de bèta screens van Stargazer
-We hebben de mogelijkheid om andere graphics in de game te plaatsen
-Harold heeft een graphics reader uitgebracht
-Knights and Merchants Superstars heeft een titel song en 2 Bèta screens er bij, maar release lijkt nog altijd ver weg
-Er zijn meer mogelijkheden bij gekomen om Briefings en dergelijke in het spel aan te passen door Lewin's LIB editor
-Er zijn 5 nieuwe Mission Builders bij gekomen door: Danjb, Thunderwolf, Yoda, Legionary en Lewin
-Openkam heeft een kleine opleving gehad, en het programmatje terrain opgeleverd, maar hiet is verder niet veel meer van terecht gekomen
-Stargazer heeft een poging aangekondigd om ook een KaM Remake te maken, heeft ook 2 kleine programma's opgeleverd
-Kroms Map editor is van V0.3d naar V0.5g gegaan, ook is er van het .pro weer naar het vertrouwde .map overgestapt
-TKE heeft een nieuwe versie opgeleverd: 1.0.0.0-test_version, ook is de site vernieuwd en zijn er enkele screenshots bij gekomen
-Dankzij Phylimaster en Merchator is het nu voor iedereen mogelijk Unit.dat en Houses.dat aan te passen
-Rond kerst is er een serie Kerst Avatars gemaakt
-Er is natuurlijk weer veel gedaan op het gebied van scripting
-Krom doet ook een poging om een KaM remake te maken, dit heeft tot nu toe 2 screenshots opgeleverd
-We hebben er 2 nieuwe moderators bij gekregen, The Dark Lord en Thunderwolf
-Er is een apart onderdeel op het forum gekomen voor gemaakte missies
-KaM heeft ongemerkt zijn 10e verjaardag gevierd zonder ons uit te nodigen
-Patch 1.6SR3 is in ontwikkeling gegaan en is nu in de Beta5 versie
-Er is ook weer gewerkt aan de campagnes:The New Lands, The loss of the black knight, The visican Wars en The outer colony.