stage verbrand! XD

Plaats hier al je off-topic reacties, die iets of weinig met KaM te maken hebben...

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

stage verbrand! XD

Berichtdoor duiveltje117 » 06 okt 2008 08:45

Zoals de meeste misschien wel op het nieuws gehoord hebben is vannacht in spijkenisse de c1000 afgebrand!
En ik zou daar deze week stage hebben! :shock: Dus mijn stage is gewoon verbrand... :cry: Het ergste is dat ik misschien wel deze hele week dan naar school MOET :cry: :cry: :cry:
Ze waren vanochtend nog steeds bezig met na blussen en ze gaan straks alles plat gooien, er zijn daar nog steeds ca. 70 brandweer mannen, 30 brandweer wagens, 40 politie agenten, en 4-10 mensen van de ambulance. Het is daar dus gewoon 1 grote choas!
Er zijn meerdere winkels verbrand waaronder: c1000, kruidvat, primera, chinees, tandarts, snackbar en een dierenwinkel is uit voorzorg ontruimt.
Veel mensen mogen hun huizen nog niet in i.v.m. rook. Er zijn GEEN gewonden/doden, wel heeft een agent gevochten :P
Voor de mensen die het nog niet heeft gezien/gelezen/gehoord vanavond komt er (als het goed is) op hart van nederland (sbs 6) iets erover.

Niet dat dit allemaal uitmaakt ofzo maar vondt het wel leuk om ff te zeggen tegen jullie :roll:
Oja, de oorzaak is nog niet bekend er gaan verhalen rond dat er vuilnis van de c1000 is aangestoken, maar er gaat ook een verhaal rond over dat het inbraak alarm van de c1000 afging.

Grtz
duiveltje117

Re: stage verbrand! XD

Berichtdoor Marco » 06 okt 2008 14:44

Bale dat je stage is verbrand.
Maar je doet er niks tegen. (Helaas)
En ik zal vanavond ff kijken want ik wil het wel zien.

P.S. Ik ben jarig vandaag! :D
Marco

Berichtdoor koersje » 06 okt 2008 14:50

gefeliciteerd dat je jarig bent en is wel erg dat afgebrand is.
ik kan niet naar kijken heb al plannen voor veravond.

groetjes koersje :)
koersje

Berichtdoor duiveltje117 » 06 okt 2008 16:45

Ow, ook gefeliciteerd :D
Ik heb naar me school gebeld maar die man die daarover ging die was op stage bezoek xD!!
Ik ga me kapot lachen als hij naar die van mij zou gaan :D :D
Komt die daar aan:
OVERAL politie lint, overal brandweer. Dan loopt die verder ziet die dat bord van c1000 die bovenaan helemaal weggesmolten is :twisted: Echt alleen die gedachten maakt me al aan het lachen :lol:
Maar de gevolgen kan ik wel om huilen... 2 derde van me klas is gwn op stage en ik moet gewoon les volgen :evil:
Ik hoop dat hij me spaart en me minder naar school laat gaan.

Grtz
duiveltje117

Keer terug naar De Feestzaal