Nee ik denk niet dat het forum dood gaat, het klopt dat het van mijn kant wat rustig is, ik heb gewoon zoveel andere dingen te doen, maar zorg wel dat de site en het forum in de lucht blijven, dus dood gaat het sowieso niet.
Je moet overigens niet vergeten dat het alweer ruim 10 jaar geleden is dat KaM TSK uitgebracht werd, kinderen van nu spelen dit spel gewoon niet omdat ze het niet kennen, er zullen dus steeds minder leden bijkomen.
En er is door de jaren heen op dit forum natuurlijk al heel erg veel besproken.
In Nederland is dit het enige KaM forum dat redelijk actief is, dus wat dat betreft zijn we verre van dood.
Er is nog wel een andere kwestie, en dat betreft het andere Nederlandse KaM forum, ooit opgezet door Benno. Binnenkort loopt dat forum (op MSN spaces) af, tenzij het overgezet wordt naar een nieuwe service van MSN. Ik ben ass-beheerder dus kan ik dat regelen. Er wordt echter nooit meer een bericht geplaatst.
Er staat nog wel heel veel informatie op, die ook verloren zal gaan, dat is misschien zonde, maar aan de andere kant weet ik niet hoeveel gebruik daarvan gemaakt wordt.
Groeten Hugo