Met die graphic viewer kan ik de plaatsjes van KaM nu wel bekijken... maar ik zou ze willen opslaan op mijn pc om daarna terug te gebruiken... hoe kan dit??
Die van The Barbarian kan dacht ik alleen als bmp en als "alle bmp's en dan in een zip file", en hij maakt dat gekke blauw. Die van mij kan alleen png, maar je hebt doorzichtig ipv het gekke blauw en hij zet de coordinaten van "het midden" in de naam. Maar die van mij kan alleen de gewone sprites, niet de fonts en de tiles etc..
we hebben de bron code (nog) niet, we veranderen vooral de data (en de data in de exe soms) Hoe de data werkt kun je voor een deel hier vinden: http://knights.x10hosting.com/dec_main.htm En voor een deel is het fout, zoals bij de textX.dat files, dat zijn eigenlijk ILBM files maar ik had ze verward met een ander bestand en nu staat het er verkeerd.. ach..
Ik kan wel die plaatjes opslaan, maar vervolgens kan ik ze niet bewerken. hoe moet ik dat doen. Want als ik ze bewerk in paint en daarna opsla en vervang, krijg ik in KaM wel de witte achtergrond erbij, terwijl die bij de normale plaatjes gewoon transparant is. Wat kan ik daaraan doen?