Voila, Op aanvraag van koersje een topic over het project: The Next Kingdom.
de site kan je vinden op . Momenteel kan je nu WEL al inschrijven voor een nieuwsbrief. (personen die zich nu inschrijven worden dan automatisch gevraagd als ze willen testen....).
--------> Url werkt nu WEL
ik had http:// niet gezet
excuses
Momenteel staat er enkel nog maar een help dat ongeveer 40% is afgewerkt online.
Ik zal anders even het basisidee uitleggen:
De bedoeling van mijzelf (en ik wordt bijgestaan door momenteel nog 2 anderen) is dat we een soort van MMO maken. Zo massive zal dat waarschijnlijk niet zijn mrja. Mensen die Travian en/of tribal wars gespeeld hebben zullen wel een paar dingen herkennen. Eigenlijk wat onze bedoeling is, is een client te maken voor een soort van browser-based spel. We maken het dus visueler en interactiever, maar het basisidee ervan blijft hetzelfde. Je kan dus andere dorpen aanvallen, mr het militaire gedeelte zie je niet visueel. Wat zie je wel? Je kan als een echte RTS je huizen plaatsen (en upgraden met LVL's) peetjes maken alla KaM-style...
Omdat het een KaM remake is, zie je ook duidelijk dat het economische gedeelte het moeilijkste en grootste deel is.
Het Militair gedeelte zal eignlk gewoon puur engine zijn... paar formules uitrekenen enzo (is grotendeels af). En zal meegedeeld worden in verslagen.
We zouden de beta willen uitbrengen na de grote vakantie dus we kunnen ook nog alle hulp gebruiken
Oja klein 'min'puntje misschien... het is in JAVA mr dat is enkel omdat dit project eigenlijk voor mij een leerproject is (en voor nog anderen ook) omdat we vrij veel met JAVA op school werken. JAVA is idd trager dan C of C++ of... maar het is 1 crossplatform wat het handig maakt om sneller uit te brengen en 2 wat wij willen bereiken is niet TE intensief voor java dus
als je zin hebt om mee te helpen ga ook maar naar de site en daar kan je een link volgen naar een pagina waar een paar beschrijvingen opstaan van mensen dat we nodig hebben...
als er specifieke vragen zijn... shoot ...