Het plaatsen van bomen en plantjes

Een apart forum voor alle projecten die met ontwikkeling van programma's voor KaM te maken hebben.

Moderators: Thunderwolf, The Dark Lord, hugo, merchant_992, jbsnorro

Het plaatsen van bomen en plantjes

Berichtdoor creations » 03 aug 2009 22:53

Hoi allemaal dit zal ongetwijfeld een domme vraag zijn in de ogen van de meeste editors maarja ik ben net begonnen en moet het maar zo gaan proberen aangezien ik geen idee heb waar ik moet zoeken voor mijn vraag: Hoe plaats je bomen en plantjes.

PS: ik ben niet complete noob ik ben gewoon traag met ondekken :)
Als iemand Warcraft3 edit dan kan ik daar altijd helpen met triggering.
creations
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 03 aug 2009 15:23

Re: Het plaatsen van bomen en plantjes

Berichtdoor Marco » 04 aug 2009 09:24

Je moet de bomen planten met de Map Editor. Er staat dan aan de linkerkant in het menu objects en daar staan alle bomen, stenen en andere dingen.
Marco
 
Berichten: 98
Geregistreerd: 11 jun 2008 16:46
Woonplaats: IJsselstein

Re: Het plaatsen van bomen en plantjes

Berichtdoor creations » 04 aug 2009 10:09

Als ik in objects wil komen krijg ik een error met iets dat niet geladen is moet ik misschien nog iets doen?

EDIT: Ik heb het gevonden toch nog bedankt voor de moeite
creations
 
Berichten: 0
Geregistreerd: 03 aug 2009 15:23

Re: Het plaatsen van bomen en plantjes

Berichtdoor gervansc » 03 aug 2011 14:21

hoe moet dat dan, ik wil een map maken, en als ik een huis neerzet komt er een hele grote wit vierkant te voorsschijn, wat doe ik fout
gervansc
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 01 jun 2011 17:08

Re: Het plaatsen van bomen en plantjes

Berichtdoor The Dark Lord » 03 aug 2011 22:56

Je doet niets fout. In feite maakt het niet eens wat uit dat die witte vierkanten er komen. De editor doet namelijk nog steeds wat hij moet doen: jouw opdracht vertalen naar het bijbehorende script. Dat het niet goed wordt weergegeven is niet erg. Maar ik kan me voorstellen dat het handiger is als je de geplaatste gebouwen kunt zien. De gebouwen worden niet goed weergegeven omdat de editor de bijbehorende afbeeldingen niet kan laden, en dat komt omdat je de editor niet in je KaM-map hebt staan. Het enige wat je dus moet doen is de editor (en bijbehorende mappen/bestanden) verplaatsen naar \KaM - The Peasants Rebellion, of misschien \KaM - The Peasants Rebellion\data.
Als de benodigde bestanden echter al bij de editor worden geleverd zit ik er compleet naast.
Avatar gebruiker
The Dark Lord
MODERATOR
 
Berichten: 1063
Geregistreerd: 03 feb 2007 10:57


Keer terug naar Fanwork / Development

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron