Twee jaar geleden heb ik op dit forum een topic geopend over een custom Campain. Dat is nooit wat geworden, maar gelukkig zijn er inmiddels al een hele boel andere missie's en campains gemaakt door fans.
Nu ben ik weer in de ban van KaM geraakt, en dus ga ik nog een keer iets proberen, deze keer iets heel anders, namelijk een graphics mod. D.w.z. een speciale versie van het spel waarbij de gebouwen en units er anders uitzien. Als thema ben ik min of meer toevallig uitgekomen bij de Barbaren.
Hieronder nog een paar feiten die ik niet mooi in een verhaaltje kan passen:
-Ik maak deze mod met de Graphics Editor van Harold, en natuurlijk Adobe Photoshop
-De mod wordt gemaakt met TPR en SR3, maar hij lijkt te werken op alle versies (TPR en TSK)
- Op zich zou de mod ook moeten werken met Krom's remake, maar op dit moment staat de remake geen aanpassing van de game file's toe.
Ik heb ook nog twee vraagjes voor andere mensen op het forum, namelijk:
1. Waar komende afbeeldingen op vandaan ?
Ik zou namelijk graag de originelen hebben.
2. Zijn er vergelijkbare projecten ?
En nu het belangrijkste, een screenshot! Hou er rekening mee dat dit echt nog een pre-alpha fase is, zie het als een vooruitblik. Voor de duidelijkheid: Dit is dus zoals het er in het spel echt uit ziet.