door Xfuryion » 11 aug 2009 12:52
Ik heb deze missie nog niet helemaal uitgespeeld, zover ik weet.
Wat Marco zegt doe of probeer ik ook in iedere missie te doen.
Snel even met een handboogschutter/kruigboogschutter door het dorpje van de vijand(en) lopen zodat je dat verkennen hebt.
Zo kun je precies de vorderingen van hun zien en alles een beetje in de gaten houden.
Bij The Shattered Kingdom komen ze in missie 4 om de zoveel minuten met een groep aanvallen.
Dus het is het beste als je zoals de vijand(en) werkt.
Eerst een goede verdedigingslinie en dan maak je bijvoorbeeld achter in je dorpje waar nog extra plaats is je aanvalslinie.
En wanneer je denkt dat dat genoeg is val je ze aan.
Bij velen missies, o.a. missie 2 van The Shattered Kingdom zend ik de troepen altijd vlak naar de vijand toe en pak dan 1 boogschutter en schiet dan 1 keer op hun en dan ga ik direct terug. Zo lok je ze zeg maar uit en als je dan het gevecht gewonnen hebt en al hun AI verslagen hebt kun je of hun direct al afmaken, d.m.v. magazijn of kazerne te verwoesten (tenzij ze herbouwen). Of je kunt hun dorpje alleen maar verkennen en weer teruggaan en zelf een dorp bouwen en hun ook hun mannetjes laten herbouwen.
Maar sowieso, verken altijd met een handboogschutter/kruisboogschutter. Die vallen niet aan als je er mee blijft lopen. Als ze stilstaan gaan ze wel schieten en komen e.v.t. de rest van de mannetjes.
Speelt al lang KaM en is er dus fan van.
A old good game!