------ Nieuwe Release! ----Hierbij release ik een nieuwe versie. Het gaat allemaal tergend langzaam, maar jullie reacties geven me de motivatie om door te werken.
In deze release:
- Nieuwe toren (gebaseerd op alpha screenshots, al eerder gereleased)
- Nieuwe Houthakkershut ( gebaseerd op alpha screenshots)
- Aangepaste Herberg
- Ander vuur (zie onder)
---- Vuur ----Is het je ooit opgevallen dat het vuur in KAM een blauw randje heeft? Eigenlijk is dit gewoon een fout in het genereren van de images. Blauw is de kleur die is gebruikt word voor doorzichtigheid, en in neem aan dat het plan oorspronkelijk was om het vuur semi-doorzichtig te maken. Uiteindelijk ondersteunt KAM geen semi-doorzichtigheid en is het vuur dus blauwig geworden.
Ik heb het blauwe nu vervangen door geel en dit is het resultaat:
Vinden jullie het een verbetering?
---- Download -----Installatie:
1. Kopieer het bestand naar %Game Root% \data\gfx\res. %Game Root% is de locatie waar je het spel hebt geinstalleerd, meestal zoiets als: C:\Program Files\KaM -The Pesants Rebellion
2. Hernoem het originele bestand,dat al in de map stond, van houses.rx naar houses.backup.rx
3. Hernoem het nieuwe bestand van houses.BE-020.rx naar houses.rx
4. Start het spel op de normale manier.
Als je wilt deïnstaleren moet je de bestaande houses.rx verwijderen en houses.backup.rx weer hernoemen naar houses.rx
Als je bugs vind, zou je dat willen melden?
Als je hiermee wilt verder werken ofzo dan mag dat allemaal van mij.
--
De afbeeldingen flikkeren wel nog steeds, maar ik heb op dit moment geen idee hoe dit komt of hoe het kan worden opgelost.