door NoBigThing » 15 maart 2010 12:42
Mja tis wel ferm dat de community dit spel zo mooi in leven houdt.
Anderzijds is dit spel echt wel een pareltje, een klassieker die jammer genoeg niet het publiek bereikt heeft dat het verdiende, maar wel een erg uniek spel als je het vergelijkt met andere RTS spellen. Het spel werkt gewoon goed en is verslavend.
Ik heb een PS3 met tientallen spellen waarop prachtige graphics zijn en al dat moois, maar uiteindelijk vind ik het moeilijk om te kiezen hoe ik mijn tijd doorbreng: door te KAMmen of door Heavy Rain of Brutal Legend te spelen. En dan kies ik gewoonlijk voor KAM! Zegt dat niet zowat genoeg?
De patch lijkt op het eerste zicht erg leuk. Heb nog niet erg veel tijd gehad om hem te testen maar heb nu de eerste 2 missies van TPR gespeeld en aan de derde ben ik net begonnen. Heb al wel de stemmen van de steenwerpers gehoord. Best ongelofelijk cool om hen na al die jaren opeens wat anders te horen zeggen! Ok, het is niet perfect gedaan, maar ik zou het zelf nooit beter gekund hebben en het past uiteindelijk best goed binnen het spel. Wie heeft dit gedaan? Die persoon verdient eigenlijk wel serieus wat respect, om dit zomaar gratis en voor niets te doen!
"Don't tell a lie, don't be false or untrue - it all comes back to you..."