ik wou die programma downloaden maar waar kan ik kliken en goeie link waar je niet terug geplaats wordt op dit forum. maar dat dan download.
groetjes koersje
mij mening iedereen heeft recht of mods en editors de maken en dat soort programmas wie al wat hebt die moet ook aan andere kans laten om programma de kunnnen gebruiken dus wie niet wil delen is stom bezig. geldvoor de persoon waar jullie denken dat die programmas heeft en niet wou delen.
Je kan de link copy-pasten in je browser en dan werkt het wel Of rechts klik, save link as Niet lastig.. maarja veel forums hebben directe links naar bestanden (die niet html zijn) expres kapot om gebruikers te beschermen tegen virussen enzo.. Als je het niet voor elkaar krijgt kan ik hem wel naar je mailen ofzo...
Dus, het heeft even geduurd, maar nu is er "een beetje" support voor brushes. Een beetje maar, maar dat is alsnog beter dan het eerst was. Link is het zelfde gebleven. En beter dan dit gaat het voorlopig niet worden tenzij er genoeg mensen zijn die dat heel graag willen.
dat is hele laat reactie eigelijk en heb ook nog steedts opgewacht tot je het stuur maar niks gekregen en ja omdat niet meer op forum gesprekken daar ik kwam vergat ik ook maar toch wil ik nog als kan?
Net nog even geprobeerd (nooit eerder nodig gehad eigenlijk), ik krijg een zwart schermpje (zo'n opdrachtpromptje), die verdwijnt dan weer, en verder niets?
Idd, maar even een truc: je kan ook een map file op dat programma "drag 'n drop"-en (dus op MapToPro.exe zelf, niet op dat zwarte schermpje) en dan gaat het automatisch goed Truc 2: je kan Openen Met -> MapToPro.exe selecteren
Nog even een vraagje, wat moet je vervolgens met die .pro doen? Want ik kan hem niet openen met krom's editor, als ik .pro in .map verander...of moet ik dat laten staan?
Je hebt misschien een iets oudere versie van Krom's editor nodig, hij is overgegaan op een ander format, dat ik ook wel redelijk gekraakt heb maar ik heb er geen converter voor gemaakt
Keb t toch weten uit te vinden, keb de nieuwste versie van z'n programma (denk ik tenminste), en alles lijkt goed te werken.., gewoon met een knopje met "PRO" erop heb ik hem kunnen laden. Maar.. even een vraagje daarover, waarom heet dat PRO, en waar komt dat vandaan, want volgens mij gebruikt Kam het niet.