Dan zal één van die "oude mods" ook maar eens spreken.
Samenwerken met projecten wordt lastig denk ik. Welk project zal voorrang moeten krijgen? Wel een mogelijkheid is open source. Dat is aan de ontwikkelaars zelf om te doen. Achteraf zou het vaak wel mooi zijn geweest voor de "dode" projecten. Dan was er nu nog zo veel meer bekend geweest, en was het misschien ook mogelijk geweest daar weer iets mee te doen. Maar nogmaals, dat blijft aan de ontwikkelaars.
Ik vind het opzich best een goed idee om de site wat meer activiteit te laten vertonen.
Maar wat moet er dan getoond worden. De geeft wel een goed voorbeeld. Het toont altijd de laatste 5 topics op het forum waarin gepost is. Of dat te implementeren is met zo'n los phpbb forum weet ik niet. Een 2e zijn de nieuwsberichten. Vooral daar is veel mee te doen denk ik. Ik denk dan dat je het ook niet door één persoon moet laten schrijven, maar dat er misschien meerdere mensen kunnen zijn die nieuwsfeitjes voor de homepagina kunnen schrijven. Ook deze nieuwsberichten zou je door kunnen linken naar het forum.
Wat onze oosterburen vroeger ook op hun site hadden was een lijstje met alle fanwork projecten. Dat zal nu lastiger worden, omdat dit aantal sterk vermenigvuldigd is. Je zou ook de "belangrijkste" of de laatst gewijzigde projecten kunnen tonen. Zoiets zou je ook voor de laatst aangemaakte missies kunnen doen.
Ik noem zo maar even wat ideeën, maar het moet vooral ook overzichtelijk blijven. En ook belangrijk, het moet uit te voeren zijn.