Wauw..
Ik kom dit net tegen.. Zelf ben ik nogsteeds grote fan van KaM (of K&M, hoe je het zelf wil, ben opgegroeid met "KaM"
)..
Ik vond het altijd zo jammer, al die bugs en glitches.. AI die veel te makkelijk is.. etc..
Maar dit is echt geweldig! Al helemaal als je dit vanaf "scratch" hebt opgezet!
Ik heb van de vorige pagina (27) je demo gedownload.. ziet er echt heel erg goed uit! Ik weet niet in hoeverre je echt bezig bent hiermee, maar ik hoop dat je er druk mee bezig bent, want dit ziet er goed uit en heeft veel mogelijkheden! Een klein dingetje die ik iig zou toevoegen in de volgende versie (en dat zal geen grote moeite zijn neem ik aan) is een knop om een missie te verlaten.. zodat je in ieder geval niet het hele programma hoeft af te sluiten om nog even in het spel te willen rondneuzen
..
Oh nog iets.. In je screenshots kan je allemaal zo leuk bouwen.. maar waar zijn al die mogelijkheden in de demo? Of heb je die met een rede eruit gehaald?
Een vraagje, ik denk dat je deze wel vaker krijgt, maarja.. Maak je dit open source? Zodat iedereen het kan zien? Want daar zou ik wel heel erg in geïnteresseerd zijn.. Ik ken zelf wat C++, dus hoop dat ik dan deze code ook kan begrijpen.. (Ik heb de FAQ gelezen, en ik zal niet aanbieden om te helpen ;] )
Echt goed bezig! Ik kijk uit naar nieuwe updates!
-yixx
EDIT: Ik zie dat je Computer Science studeert in Utrecht? Ben ik geweest.. maar ik kies toch voor Computer Science in Eindhoven..
(volgend jaar ga ik studeren)