Hallo,
het eerste wat je moet doen is inderdaad je voorste boogschutters terugtrekken. Het klopt dat de schutters van de vijand goed hun werk doen in deze missie. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, maar ik kan me voorstellen dat jij dat wat minder leuk vindt.
Probeer je linies zo compact mogelijk te houden. De milities en al die andere groepjes die achterin staan kunnen wel even wachten. Positioneer eerst je boogschutters en zorg dat er wat voor staat en voor blijft staan.
Eerst moet je met de boogschutters links afrekenen. Het hangt er vanaf wat ze precies doen, maar meestal kun je ze wel bovenlangs of onderlangs pakken als de bijlvechters dood zijn. Soms kun je ze ook gewoon neerschieten als zij op jouw leger schieten (maar zorg wel dat ze dan niet op jouw boogschutters schieten, want die heb je hard nodig).
Ondertussen zijn de verkenners boven dood en kun je je leger vrij manoeuvreren. Je moet nu alles terugtrekken, verder het hoekje in. Omdat de vijand later ook met zwaardvechters van links komt, hoef je op deze manier niet op twee fronten te vechten. Bovendien heb je misschien de kans om alsnog te flanken, als de schutters van de vijand op het 'grote' gebied komen.
Twijfel niet om eenheden op te offeren als je daarmee boogschutters kunt uitschakelen en zorg dat jouw boogschutters veilig blijven. Het kan ook nuttig zijn enkele bijlvechters links te plaatsen om de zwaardvechters even op te houden terwijl jij je op het grote leger concentreert.
Succes!