Ik ben het met een heleboel dingen niet eens. Ik heb zelf hiervan de helft al uitgeplozen, al voordat het hier bekend werd gemaakt, en ik heb toch een heleboel dingen anders of nauwkeuriger.
!CLEAR_UP 62 65 15 Syntax: "X" "Y" "radius" *1"
*1: de radius is maximaal 18. groter dan 18 invullen kan wel, maar dan geeft hij als nog een radius van 18
Bij de goals ben ik het helemaal niet met je eens.
!ADD_GOAL 3 1 0 1, syntax: "item waar het om gaat" *2 "doel" *3 "??" "spelernummer"
Die code, 2 1 0 1, die jij hebt opgegeven, kan volgens mij niet bestaan.
*2
2 = ??, ik denk dat hierbij de functie een andere betekenis krijgt. Dus ook de andere waarden in de syntax krijgen dan een hele andere betekenis.
Ook lijkt het zo alsof als het met 2 begint, het doel er absoluut niet toe doet :S
3 = alle scholen + kazernes + magazijnen van de betreffende speler
4 = alle troepen van de betreffende speler
*3
1 = de betreffende items van de betreffende speler moeten vernietigd worden
0 = de betreffende items van de betreffende speler moeten overleven
Bij !ADD_LOST_GOAL is dit precies hetzelfde.
!SET_AI_CHARACTER RECRUT_COUNT 1000 // Dit zegt de AI helemaal niet hoeveel Rekruten hij moet bouwen, maar dit is een afteller.
Ik moet eigenlijk eens het eens met een stopwatch testen, maar ik denk dat 1000 ongeveer overeenkomt met 1 minuut.
!SET_AI_CHARACTER WORKER_FACTOR 4 // De AI gaat door met bediendes bouwen totdat een bepaald aantal bereikt is. Hoe hoger het getal achter de functie, des te lager het aantal bediendes is dat de AI gaat bouwen. Bij 1 is het het hoogst.
!SET_AI_DEFENSE 64 46 0 1 30 0, daar waar jij de 30 niet wist te plaatsen, denk ik dat ik een goeie gok kan doen.
Het is de radius waarin als zich er vijanden in bevinden, ze ernaartoe gaan om aan te vallen. Maar dit weet ik (nog) niet zeker.
Voor de resterende functies vind ik jouw uitleg goed, of ik weet het zelf niet, maar deze verbeteringen moet je niet zien alsof je niks goed heb gedaan. Ik snap ook dat iedereen fouten kan maken, geen probleem. Je hebt goed werk geleverd.