Goed, ik ben toen het level maar overnieuw begonnen, in de hoop dat die bug niet op zou treden, en het ging goed
Ik ben 1 keer dood gegaan, omdat ik in het begin mijn troepen bij de vriend gestationeerd had, zodat ik die bechermde, maar toen werden mijn gebouwen aangevallen....
Toen ik overnieuw begonnen was, verloor de bondgenoot het eerste gevecht al.... dus die was toen weerloos, maja, ik heb em aan zijn lot overgelaten. Tot mijn verbazing werden zijn gebouwen niet allemaal afgeslacht, slechts de twee wapentuigmakerijen(daar ging het voordeel
)
Behalve dat zijn er nog een paar dingen die me opvielen, namelijk:
- Het doel dat je bondgenoot moet overleven is er niet(dat zou het toch zeker moeilijker maken en dat was het doel van deze remake toch?)
- paars valt vaak aan, maar dan is het telkens maar 1 groep, van 12 man.... Dat is ook niet echt sterk.
- Groen verdedigt alleen maar, is dat de bedoeling? Hij heeft de meeste kracht, en juist om vroeg aan te vallen, maak je het moeilijk.
- Je bondgenoot heeft maar een klein dorpje, en toch stonden er overal bediendes die niks te doen hadden, dat past in mijn ogen niet bij een klein dorpje.... De workerfactor moet dus verhoogd worden.
Voor de rest heb ik me zeker vermaakt met het level, en zie het resultaat van mijn belevenis.