Ik vind dat Games voor de pc juist helemaal niet zoveel eisen...
Als jij nu een supercoole pc koopt kun jij over 3 jaar gewoon de nieuwste versie van call of duty spelen, wil niet zeggen dat een spel als flight simulator dan ook werkt...
Een console brengt toch beperkingen, maar is dan toch ook weer erg geschikt omdat hij is gemaakt om spelletjes te spelen, op een pc draaien er heelwat nutteloze programma's.
Ik zou graag een cube of en Wii hebben, ja je hoort het goed, een cube. waarom? omdat er marioparty opzit, leuke spellen dus. en hij is nu goedkoop
De Wii: omdat daar ook typische nintendospellen opzitten, maar zit daar nou ook een normale joystick bij?
Ik gun het Ps3 niet om succesvol te worden, eikels met hun blue-ray gedoe.
En MS gun ik het dan nog iets meer, de 360 ondersteund namelijk veel xbox spellen.
waarom gun ik het MS niet? omdat ze te duur zijn, net als sony. sony is dan nog duurder.
wat ik leuk vind aan de Wii is dat de 'xbox live' bij hun gratis is, bij de xbox moet je ervoor betalen, en veel.
Mij lijkt nintendo sowieso goedkoper. ik denk niet dat nintendo echt naaiers zijn, iets waar ik sony en microsoft wel van verdenk.
CONCLUSIE: ga voor de Wii of schaf een paar onderdelen voor je pc aan om hem te upgraden, download een paar spellen en je bent weer even zoet.
Raymond
p.s. heb nu een xbox controler op mn pc