Ik ga probeen een nieuwe campagne te maken,ik weet niet of het lukt maar ik ga het proberen
Het word qua verhaal een vervolg op TSK maar het is gemaakt voor TPR.
Het speelt zich voor de helft af ik je eigen koninkrijk en voor de andere helft in het land van de roharm. In de missies in het koninkrijk gebruik ik aangepaste versies van de maps van TSK,in het land van de Roharm eigen maps.
KaM –TRK-The Roharm Knights
Nadat het koninkrijk verenigd was onder koning Ferdinand beleefde het koninkrijk een voorspoedige tijd. De industrieën groeiden en de burgers leefde in welvaart. Maar al snel braken er andere tijden aan Er kwamen mannen van uit een ver land overzee aan in het koninkrijk,de Roharm genaamd. Volgens de Roharm werden zij in hun eigen land onderdrukt door een tiran. De koning stond de Roharm toe om zich in een bepaald gebied te vestigen. Niet lang daarna overleed de koning. Hij had geen kinderen dus er was geen leider meer.
De baronnen voorden daarna een onderlinge machtsstrijd en het land raakte verdeeld. De Roharm verspreide zich buiten het gebied waar in het hun was toegestaan te wonen. De boeren kwamen in opstand. Het was een donkere tijd.
Maar toen, op een markt in de stad Moorbach, stond een verre nazaat van de koning op en gaf een toespraak waarin hij het volk verenigde. De baronnen zagen in dat het beter was om naar deze koning te luisteren. Omdat de Roharm met geweld steeds meer gebied veroverde ze wisten dat de nieuwe koning de enige was die het volk eensgezind tegen de Roharm kon laten vechten.
(25/03/07)ik ben nu bijna klaar met de eerste missie.
ik heb ook en vraag: ik ga de speech files waarschijnlijk ook zelf inspreken maar moet dat dan:
A: in het engels
B: in het nederlands
Mission _____Speech
PartI
- -
- -
- -
PartII
- -
- -
- -