Ik ben nu een beetje de campagne van TSK weer opnieuw aan het spelen. Missie 2 heb ik ook uit kunnen spelen met het beginleger, en dat wilde ik ook proberen bij missie 4, maar dat is me niet gelukt.
Wel heb ik het eerste dorp kunnen vernietigen in het begin.
Je stelt je leger zo op, en dan ga je met een boogschutter één voor één z'n groepjes leger lokken. Het zal kunnen dat de boogschutter dood gaat door de spionnen, maar dat maakt niet uit. Die vang je op met je lanciers, en als het goed is verlies je geen soldaat. Dat doe je ook met zijn lanciers, en dan ook met zijn bijlvechters. Waarschijnlijk komt nu ook een groepje boogschutters mee, deze kun je verslaan met jouw bijlvechters. Dan staat er nog één groepje boogschutters te verdedigen, doe hier gewoon een stormaanval op. Je kunt bij elk van de groepjes die je hebt gelokt ook een aanval van achteren doen met je bijlvechters/lanciers.
Op deze manier verlies je maar enkele soldaten, maar versla je wel een heel dorp. Zeker de moeite waard.
Ik ga nog proberen het tweede dorp ook te verslaan. Misschien is het wel mogelijk.