FF weer terug naar het originele topic jongens(voor pokemon diamond etc is er de "Feestzaal").
Ik heb de nieuwe campagne gespeeld. Ik ben nu in level 10, en ik heb wat screenshots van de vorige levels gemaakt. Dit zijn ze, gebruik ze waar je maar wilt. , , , (deze is te groot voor imageshack.us....), , , , , , , , , , , , , .
In de eerste missie staat een fout in het bericht("aantegen" ipv "aanval"), en dat is ook de enige echte fout die ik in de hele campagne tegen ben gekomen, echt superb! Ik heb een geweldige tijd gehad met deze levels
Ik ben er alleen maar positief over. Nu bedacht ik me ook nog iets tijdens het spelen, namelijk dat er ook een level zou moeten zijn waarin je álleen maar soldaten kan inhuren, dus via het stadhuis en dat er dan een overvloed van goud op de kaart te vinden is. Dat zou me echt tof lijken
Dan zouden dus de ijzermijn, kazerne, wapenmakerij en leerlooierij geblocked moeten worden.
En lijkt het me ook tof om bijvoorbeeld alleen maar milities te kunnen maken én katapulten/blijdes: dus dan zouden de leerlooierij, wapensmid en wapentuigsmid geblocked zijn.
En misschien zijn er zo nog wel een paar coole combinaties te bedenken.
Nog 1 tip: maak een .rar waarin álle missies staan, dus dat je ze niet allemaal apart hoeft te downloaden en uit te pakken.....
A: het kost anders teveel tijd.
B: ik maakte wel 3 fouten ofzo, waardoor ik soms levels opnieuw moest doen.
Bij level 6 bijvoorbeeld, die had ik in 2 keer uitgespeeld had, maar in level 7 liep KaM vast, omdat ik niet goed de bestanden uitgepakt had en vervolgens moest ik level 6 weer overnieuw doen, maar ik kreeg het pas na een half uur weer voor elkaar
En ik heb nog een vraag, waar is die .pro goed voor die in de meeste .rar's voorkomt?
Kortom: Toppie, ga zo door: Mijn complimenten, Dark Lord.