Ik vond level 10 een beetje een raar einde hebben. Ik had het hele level al verkend en had een enorm leger gezien bij de linker zwarte vijand.
Ik bouwde dus een groot leger, viel eerst de rechter aan. Net als sneeuw voor de zon was die vijand verslagen, maar toen ik bij de linker vijand aankwam, vlak voor het grote gevecht tussen beide onze legers: pats boem, gewonnen :S
Ik weet dat groen er niks mee te maken had want die was dik ingemaakt door zwart. Volgens mij is er iets mis.....
En level 11, mja, wat zal ik erover zeggen....
Pittig misschien ?
Na 50 minuten ofzo komen zowel zwart als paars van twee verschillende kanten met een groot leger. Ik ben daar helaas al twee keer verslagen, maar ik ga het proberen totdat het me lukt
Dit is zeker ongetwijfeld het geweldigste level dat ik ooit heb gespeeld, er is tenminste uitdaging! Je kunt niet je leger opofferen om 1 vijand te verslaan, want je hebt nog andere vijanden die anders snel korte mette met je maken.
En het is ook een uitdaging om dat kleine stukje grond dat je hebt, goed gebruik van te maken En het is volgens mij het mooiste level ooit!